16 Reacties

2 maanden geleden

Heb je ook geprobeerd om pampers baby dry te gebruiken en 2de luier maat groot achterstevoren om te doen?

2 maanden geleden

Heb je wel eens gedacht aan wasbare luiers? 2e hands zijn er veel mogelijkheden om wat te proberen. Zelf hebben we 6 nacht luiers en 3 wolbroekjes. En we hebben echt nooit last van doorlekken gehad snachts en soms wel echt helemaal verzadigd. Het is even helemaal anders dan je gewend bent.. je kan eens kijken of het wat voor je is op de billen boetiek

2 maanden geleden

Reactie op Banjer

Heb je ook geprobeerd om pampers baby dry te gebruiken en 2de luier maat gr ...
Bij ons is dat ook wat werkt! De kruidvatluiers gaat ze in de nacht dwars door heen

2 maanden geleden

Wij deden een hele poos 2 luiers over elkaar heen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Banjer

Heb je ook geprobeerd om pampers baby dry te gebruiken en 2de luier maat gr ...
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd. We hebben nog een voorraadje rascal luiers en luierbroekjes 🤭

2 maanden geleden

Wakker maken om te laten plassen? Potje naast het bed zetten? Zorgen voor zindelijkheid

2 maanden geleden

Reactie op MaBDH

Wakker maken om te laten plassen? Potje naast het bed zetten? Zorgen voor z ...
Hij is al zindelijk behalve snachts. Als ik hem wakker maak is hij heel chaggerijnig. Hij wil dan niks

2 maanden geleden

Reactie op Rossa

Heb je wel eens gedacht aan wasbare luiers? 2e hands zijn er veel mogelijkh ...
Nee wasbare luiers is niks voor ons 😅

2 maanden geleden

Niet of minder drinken voor het slapen gaan? En ja zindelijk maken voor de nacht. Moet toch een keer en is een mooie motivatie

2 maanden geleden

Stoppen met de luier in de nacht zou kunnen helpen. Bespreken: als je moet plassen mag je ons roepen, dan komen we je helpen. Heeft hier heel goed geholpen en was eigenlijk weinig nodig.

2 maanden geleden

Reactie op El Rieke

Bij ons is dat ook wat werkt! De kruidvatluiers gaat ze in de nacht dwars d ...
Welke luiers gebruik jij? Want hier lekt hij nu al 4 dagen door met 2 luiers

vorige maand

Pampers baby dry night pants is hier bij beide kids de oplossing. Allebei buikslapers!

vorige maand

Reactie op Joanne1234

Pampers baby dry night pants is hier bij beide kids de oplossing. Allebei b ...
Bij de broekjes vind ik het zo lastig om de juiste maat te kiezen. Heb er al zoveel geprobeerd

vorige maand

Reactie op Banjer

Bij de broekjes vind ik het zo lastig om de juiste maat te kiezen. Heb er a ...
Bij deze heb ik nummer 4 bij 10 kilo en nummer 6 bij 15

vorige maand

Reactie op Joanne1234

Bij deze heb ik nummer 4 bij 10 kilo en nummer 6 bij 15
Mijn zoontje is 18 kilo

vorige maand

We hebben pampers harmonie maat 6 als laatste gehad, lekte nooit door. Niet de broekjes, die gaan snel scheef zitten. Ze was al lang overdag zindelijk, 's nachts was lang een ding omdat ze puur uit controle willen houden 's ochtends gewoon in haar luier plaste. Heel veel moeite gedaan, 1 week los gelaten toen was ze opeens droog. Soms weet je ook niet altijd wat werkt 🤷‍♀️