15 Reacties

3 jaar geleden

Heb ik ook inderdaad! Heb je een katheter gehad? Daar kan namelijk de pijn nog vandaan komen werd mij verteld

3 jaar geleden

Dit heb ik ook(ook 3 weken geleden bevallen) en vroeg me ook al af wat het was..heb wel een katheter gehad.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook, twee weken geleden bevallen. Komt bij mij idd door de katheter

3 jaar geleden

Ik heb dit ook en zit met dezelfde vraag.. ook katheter gehad trwns

3 jaar geleden

Heb ik ook gehad. Door je bekken wat te kantelen deed het bij mij minder.pijn. dus een andere hoek opzoeken

3 jaar geleden

Ik heb ook een katheter gehad! Nou volgens mij heb ik dan mijn antwoord :)!

3 jaar geleden

Ik heb ook een katheter gehad en ook deze klacht. De gynaecoloog adviseerde om vaker te gaan plassen en niet wachten tot de blaas helemaal vol is. Hiert heb ik nu 2 weken extra op gelet en nu ook geen klachten meer.

3 jaar geleden

Ook een sonde gehad maar dit herken ik niet

3 jaar geleden

Zijn jullie er al vanaf? Inmiddels 5.5 week verder en nog steeds de pijn in de plasbuis:(

3 jaar geleden

Yep, na 4 weken nog last van.. ook katheter gehad

3 jaar geleden

Hier ook na 6,5 week nog een beetje ander gevoel aan het einde van mn plasbuis. Voel het soms als ik mn benen bij elkaar doe als ik zit of lig. Een soort drukkend gevoel. Ik heb ook een katheter gehad. Verloskundige en gynaecoloog leken zich er niet zo'n zorgen over te maken. Zou weg moeten gaan

3 jaar geleden

Hoi, Ik heb jaren met deze pijn klachten rond gelopen. Geen blaasontsteking wel pijn bij het einde van het plassen. Tot eindelijk bij een bekkenbodem fysio geweest, een overspannen bekkenbodem. Na de zwangerschap kan het zijn dat je je bekkenbodem anders bent gaan gebruiken. Houd je je deze klachten kun je altijd starten met oefeningen of langs de fysio gaan. Succes!

3 jaar geleden

Hier precies t zelfde gehad. Bleek achteraf een blaasontsteking te hebben. Weet niet of je dat al eens hebt laten checken maar wellicht de moeite waard zodat je het kan uitsluiten! Bij katheter is de kans hierop enorm groot!

3 jaar geleden

Inmiddels heb ik het ook zonder te plassen. Pijn aan mijn plasbuis, maar de hele vagina en lippen lijken beurs. Inmiddels 6.5 week geleden bevallen. Zou dit de bekkenbodem zijn? Ik heb een afspraak vervroegd met de gynaecoloog, gelukkig!

3 jaar geleden

Reactie op Marloes_Jacob_Otis

Inmiddels heb ik het ook zonder te plassen. Pijn aan mijn plasbuis, maar de ...
Ik heb ook zo’n beurs gevoel, vooral aan de voorkant en wordt erger als ik veel gedaan heb. Ik denk bekkenbodem die trekt. Ben benieuwd wat je gynaecoloog zegt!