15 Reacties
3 jaar geleden
Heb ik ook inderdaad! Heb je een katheter gehad? Daar kan namelijk de pijn nog vandaan komen werd mij verteld
3 jaar geleden
Dit heb ik ook(ook 3 weken geleden bevallen) en vroeg me ook al af wat het was..heb wel een katheter gehad.
3 jaar geleden
Heb ik ook gehad. Door je bekken wat te kantelen deed het bij mij minder.pijn. dus een andere hoek opzoeken
3 jaar geleden
Ik heb ook een katheter gehad! Nou volgens mij heb ik dan mijn antwoord :)!
3 jaar geleden
Ik heb ook een katheter gehad en ook deze klacht. De gynaecoloog adviseerde om vaker te gaan plassen en niet wachten tot de blaas helemaal vol is. Hiert heb ik nu 2 weken extra op gelet en nu ook geen klachten meer.
3 jaar geleden
Zijn jullie er al vanaf? Inmiddels 5.5 week verder en nog steeds de pijn in de plasbuis:(
3 jaar geleden
Hier ook na 6,5 week nog een beetje ander gevoel aan het einde van mn plasbuis. Voel het soms als ik mn benen bij elkaar doe als ik zit of lig. Een soort drukkend gevoel. Ik heb ook een katheter gehad. Verloskundige en gynaecoloog leken zich er niet zo'n zorgen over te maken. Zou weg moeten gaan
3 jaar geleden
Hoi,
Ik heb jaren met deze pijn klachten rond gelopen. Geen blaasontsteking wel pijn bij het einde van het plassen.
Tot eindelijk bij een bekkenbodem fysio geweest, een overspannen bekkenbodem.
Na de zwangerschap kan het zijn dat je je bekkenbodem anders bent gaan gebruiken. Houd je je deze klachten kun je altijd starten met oefeningen of langs de fysio gaan.
Succes!
3 jaar geleden
Inmiddels heb ik het ook zonder te plassen. Pijn aan mijn plasbuis, maar de hele vagina en lippen lijken beurs. Inmiddels 6.5 week geleden bevallen. Zou dit de bekkenbodem zijn? Ik heb een afspraak vervroegd met de gynaecoloog, gelukkig!