17 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij deden eerst gewoon een klein beetje op de vinger of speen en paar dagen daarna beetje op een lepeltje en zo verder opgebouwd

茅茅n jaar geleden

Ik deed t in banaan maar alles kwam eruit met de melk van een uur trg ook. Dat lustte ze dus echt niet hier馃え

茅茅n jaar geleden

Ik heb hem dag 1 een half theelepeltje door banaan gegeven. Dag erna half theelepeltje puur, daarna 1 theelepel en daarna volgens mij 2 en nu 1x per week een beetje pindakaas

茅茅n jaar geleden

Vanaf wanneer moet je hiermee beginnen?

茅茅n jaar geleden

Reactie op NicoleDJ

Vanaf wanneer moet je hiermee beginnen?
De kinderarts adviseerde tussen de 4-6 mnd, maar lees op internet ook wel max 8 mnd

茅茅n jaar geleden

Ik moest het van de kinderarts geven ivm andere voedselallergie毛n die ze heeft en hij raadt aan het puur te geven, dus niet mengen. Echt maar een mini beetje. Wij doen nu al een maand lang een mespuntje. Bijvoorbeeld op haar speen of op mijn vinger. Ook ei geel doen we op deze manier (hard gekookt ei)

茅茅n jaar geleden

Reactie op NicoleDJ

Vanaf wanneer moet je hiermee beginnen?
Ik denk wanneer je met hapjes begint. Wij moesten het met 4 maanden al doen omdat onze dochter koemelkallergie heeft. De kans is dan groter dat ze ook andere allergie毛n hebben.

茅茅n jaar geleden

Reactie op H26

Ik moest het van de kinderarts geven ivm andere voedselallergie毛n die ze he ...
Misschien stomme vraag maar geef je dan gewoon een klein stukje (geprakte ?) eigeel?

茅茅n jaar geleden

Heb het eerst paar keer klein beetje door een hapje gemengd. Dit lijkt goed te gaan, dus nu om de dag of 2 een klein beetje op een baby lepel en dan zelf laten aflikken. Ook dat gaat goed.

茅茅n jaar geleden

Op de Website van het Voedingscentrum kan je hier informatie over vinden

茅茅n jaar geleden

Ow ik heb ook gewoon een lepeltje door de peer heen gedaan 馃槀馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Misschien stomme vraag maar geef je dan gewoon een klein stukje (geprakte ? ...
Ja, we koken het ei helemaal hard en geven dan echt een mespuntje dmv het op mijn vinger te smeren. Daarna geef ik altijd wat melk in een flesje (gewoon de voeding die je geeft zegmaar) omdat het me zo droog lijkt馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lililil

Ow ik heb ook gewoon een lepeltje door de peer heen gedaan 馃槀馃槀
Hahaha gewoon in 1x laten wennen 馃槣 Hier leeft ze nog dus 't is goed gegaan 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Ik doe het in de groente Doe elke dag steeds een beetje meer

茅茅n jaar geleden

Welke pindakaas gebruiken jullie?

茅茅n jaar geleden

100 procent biologische pindakaas want die bevat niet zoveel suiker en zout en dergelijke. Wel even de pindakaas goed roeren 馃槉

茅茅n jaar geleden

Welke pindakaas gebruiken jullie?
100% pindakaas naturel van de Albert Heijn