12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb destijds ook een topic hierover geopend en besloten geen puzzelmat maar een XXL yohamat te kopen. Afhankelijk van wat voor vloer je hebt (wij laminaat) wordt je eigen vloer spekglad door die puzzeltegels.

3 jaar geleden

Wij hebben een grote foammat, ideaal zo op te bergen in vergelijking met de puzzelmat en goed schoon te houden in vergelijking met vloerkleden

3 jaar geleden

Een foam mat is heel fijn: Bekijk Just4Fun XL Speelmat voor Baby’s en Peuters – Speelkleed Gemaakt van EVA foam op: https://www.bol.com/nl/p/just4fun-xl-speelmat-voor-baby-s-peuters-speelkleed-gemaakt-van-eva-foam/9300000071045854?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Toevallig laatst een gehaald bij intertoys, €15 voor een XL puzzelmat. Top ding!!

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Die heb ik ook! Echt een aanrader! Veel handiger dan die puzzels, kost veel minder tijd om op te ruimen en makkelijk schoon te houden!

3 jaar geleden

Reactie op Inge275

Die heb ik ook! Echt een aanrader! Veel handiger dan die puzzels, kost veel ...
Is deze mat ook goed om op te leren kruipen?

3 jaar geleden

Is deze mat ook goed om op te leren kruipen?
Ja zeker! Ook dikke ondergrond dat fijn is en niet glijd.

3 jaar geleden

Wij hebben bij de Ikea een groot vloerkleed gekocht (bij de kinderafdeling). Ideaal! Je rolt hem op als je hem niet nodig bent. En je hoeft met het neer leggen niet eerst zelf een hele puzzel in elkaar te zetten😝