11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb altijd het idee dat ze klanken leren door zulke bewegingen incl geluid te maken. De ene week doet mijn dochter "TSSSSSS" "TRRRR" en nu blaast ze haar wangen op😁

3 jaar geleden

Mijn dochtertje van 4,5 maand maakt smak geluiden alsof ze een kusje geeft. Ik smelt dan echt 🥹🥹

3 jaar geleden

Onze zoon ook ineens gekke bekken 😆

3 jaar geleden

Hoort vast allemaal bij het onder de knie krijgen van de mond en tong etc :) die van mij zoog een paar weken haar onderlip naar binnen, was ook hilarisch! Ze maakt een duckface als ze met een drol bezig is 😂

3 jaar geleden

Of last hebben van doorkomende tandjes ;-) hier hebben we al een week gehad waarbij ze daar heel veel last van had

3 jaar geleden

Hahaha heerlijk he die bekken die ze kunnen trekken 🥰

3 jaar geleden

O due van ons doet het ook sinds een paar dagen en vroeg me ook al af wat het kon zijn! Alsof die zuigt maar inderdaad ook zo’n bekkie trekken 😂

3 jaar geleden

Reactie op BlissfulMara

Hoort vast allemaal bij het onder de knie krijgen van de mond en tong etc : ...
Haha ja die onderlip naar binnen en dan bellen blazen of ‘vvvvvv’ zeggen. Mega grappig! Of alle vingers in de mond en dan brabbelen maar. Wat een pret!

3 jaar geleden

Fijne motoriek van de mond oefenen!! Om straks te eten/slikken/praten enzo

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit wanneer hij moet poepen😂 ik wist dit niet. Stuurde toevallig foto naar een vriendin en die zei hij gaat poepen hoor. En jawel. Dus iedere keer ging ik er op letten en het klopte. Zij had dat ook met haar zoontje

3 jaar geleden

Hier ook😂 het lijkt op oefenen inderdaad hij is bijna 4,5 maand