4 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een irobot en het werkt top. We laten hem 3 keer per week zijn ding doen en de vloer is altijd netjes

3 jaar geleden

Wij hebben de Roomba i7 en ik vind het echt zo handig. Geloofde er nooit zo in maar mijn man is van de gadgets en moest dit ding natuurlijk hebben. Nou het werkt echt TOP. Hij zuigt net zo goed als een normale stofzuiger en kan overal bij. Hij kan over het vloerkleed heen en zelfs over de drempel naar het toilet. We hebben ingesteld dat hij elke nacht een rondje maakt (hoor je niet als je niet op dezelfde verdieping slaapt) zodat we elke ochtend beneden komen en het schoon is. En ook ideaal dat je “ruimtes” instelt in de app, waardoor je dus ook makkelijk na het koken alleen even de keuken kan laten stofzuigen. Ideaal. Maar de robot die ook nog dweilfunctie heeft ging net ff boven het budget helaas 😜

3 jaar geleden

Wij hebben ze allebei (een Dyson steelstofzuiger en een Roborock die zelf een rondje rijdt ) en ik zou ze allebei niet kunnen missen 😆 Maar als het echt moet dan is de Roborock het fijnst.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een Dyson en Rowenta robot stofzuiger. Ik moet zeggen dat de robot vaker aanstaat dan de normale stofzuiger, zeker met een kleine. Dweilen doet hij ook, maar doe ik liever gewoon zelf 😅