Onze oudste dochter heeft (koper) rood haar. Onze jongste dochter van 22 juni lijkt ook wat rossig te zijn als het licht er op een bepaalde manier op schijnt.
Mijn man en ik hebben geen rood haar. Mijn man heeft wel een rode baard. En die haarkleur heeft Onze oudste dochter ook.
Hier ook! Niet vuurrood maar wel rossig. Was een van de eerste dingen die de kinderarts opviel na de geboorte.
Zelf niet rossig maar komt wel in beide families voor. Vind het heel mooi en bijzonder ❤️
Hier op bepaalde leeftijd tussen 5 a 10 weken stuk voor stuk rossig, loopt toch uit al 2x op lichtbruin en 1x op witblond.. nu me jongste 5 weken ook weer rossig.. ben benieuwd.. ( veel rossige aan mijn moeders kant )
Niet echt rood rood, maar wel rossig. Aan beide kanten wat rood in de familie en zelf rossig geboren, maar dat is op mijn 3e weggetrokken. Ben benieuwd of onze jongeman rossig blijft!
Hier een meisje van twee met rode krullen. De oudste van 4 jaar donker blond. De jongste van 4 weekjes lijkt nu ook geen rood haar te krijgen.
Ik heb rood haar en bij papa zit er ook rood in de familie.
Niet alleen rood, maar ook wild! 😂 krijg het niet plat. Wss krijgt ze mijn haar, ik was zelf namelijk ook zo.
Zelf heb ik donkerblonde krullen met een rode gloed. Papa heeft een beetje rood in z’n baard, maar is verder donkerbruin.
JAAAAAA! Redheads rule! Nooit gedacht dat ik een roodharig kindje zou krijgen, want papa is indo (en ik rood). Super cool! 2% van de wereldbevolking heeft rood haar. Bijzonder toch?!
Onze kleine meid is aan de bovenkant blond met een rossige gloed en aan de onderkant echt rossig. Kan beide kanten op. Rood komt voor aan beide kanten van de familie. Ik zelf ben donkerblond en mijn vriend blond
Onze oudste dochter heeft (koper) rood haar. Onze jongste dochter van 22 ju ...
Dit is dochter 2. Nu lijkt ze ook echt rood op de foto.
Haar wimpers leken ook oranje. Maar lijken Nu wat donkerder.
Haar wenkbrauwen zijn volgens mij wel oranje.
JAAAAAA! Redheads rule! Nooit gedacht dat ik een roodharig kindje zou krijg ...
Hier ook!
Papa indo en ik ben van nature donkerblond met rossige gloed
Ben benieuwd of onze baby rossig blijft ze heeft ook een mongolenvlek op haar billen
Bovenop zijn hoofd is geen rood meer te zien. Alleen de lange dons haren aan de achterkant zijn (nog) knalrood. Ben heel benieuwd naar de uiteindelijke kleur