11 Reacties

4 jaar geleden

Tuurlijk! Leuk

4 jaar geleden

Kan makkelijk. Doen wij ook weleens. Sowieso heb je niet iets van de romperpolitie hè? Niemand bepaald dat je geen twee rompers over elkaar kan dragen 😅

4 jaar geleden

Ik zou dan wel verschillende maten pakken. Zelf zou ik er niet zo snel voor kiezen geloof ik. Maar wij gebruiken uberhaupt alleen maar rompers met korte mouwen met heel af en toe een uitzondering daar gelaten. Ik vind rompers met lange mouwen onder een trui of shirt alles behalve fijn.

4 jaar geleden

Tuurlijk kan dat! Ik doe ook kei vaak een romper met lange mouwen met een T-shirt erover🤷 (mijn menneke heeft het snel warm)

4 jaar geleden

Ja kan natuurlijk, of een omslag vest ook wel handig ik heb dan zoiets ook handig

4 jaar geleden

“Kan” vast. Zou het niet doen. Te propperig tussen de beentjes. Gewoon een vestje oid zoeken.

4 jaar geleden

Ja hoor, mijn zoontje had het van de week nog aan. Gewoon een witte korte mouwen basis romper. En een leuke little atelier lange mouwen romper als shirtje.

4 jaar geleden

Ik zou dan een romper zonder mouwen nemen. Maar weet niet welke maat je hebt gekocht maar als het buiten 25 graden oid is dan is een laagje voor de meeste kindjes prima hoor, misschien een vestje voor tijdens het wandelen

4 jaar geleden

Ik doe het ook vaak. Heb hele dure rompers als shirtje, daar doe ik dan een mouwloze romper onder. Toch beetje extra beschermd tegen poep😅

4 jaar geleden

Oh ja hoor! Zowel lange, als korte mouwen er onder gedaan bij onze dochter. De bovenste als shirt en de onderste dan gewoon als romper

4 jaar geleden

Doe het heel vaak! Vooral in de winter. Lekker warm.