16 Reacties

2 jaar geleden

Hier jaarrond kort de kleding erover bepaald vaak het weer. Maar ik heb warmbloedige kinderen. Mijn kinderen dragen rompers tot maat 80 daarna hemd en onderbroek

2 jaar geleden

Hier korte mouwen. Vind t zon gedoe met lange mouwen over lange mouwen. En zoontje is warm bloedig 🙏🏻

2 jaar geleden

Hier altijd korte mouw! Vind zoveel lagen zo strak en dubbelop. Hij heeft alleen wel eens ‘s nachts een lange mouw romper aan als het net weer wat frisser is dan nu.

2 jaar geleden

Wij hadden vorige jaar vooral lange mouwen rompers. Ikzelf was namelijk ook erg goed ingepakt en vond het echt geen overbodige luxe. Wij zetten de kachel meestel in de winter niet super hoog, dat scheelt ook wel 🙈 Maar nu ze beweeglijker wordt, twijfel ik ook wel wat fijn is. Ik denk dat ik een beetje van beide ga doen ofzo 😅 afhankelijk van wat ze verder aan heeft en hoe koud het is.

2 jaar geleden

Lange mouwen als het echt goed winter was. Maar wij hebben ook geen vloerverwarming en was soms best koud als hij zo over de vloer aan het kruipen was En dan lag het aan het weer of daar iets overheen aanging, iets duns of nog een dikke trui

2 jaar geleden

Wij hebben de hele winter door korte mouw rompers gebruikt. Maar mijn zoontje heeft nu in de zomer ook geen romper aan. Daarbij is hij redelijk warmbloedig altijd 😅

2 jaar geleden

Ik hou het bij korte mouwen. Voor de nacht heb ik wollen lange mouwen die eventueel op hele koude dagen ook overdag aan kunnen

2 jaar geleden

Hier de hele winter korte mouwen romper. Heb een paar lange mouwen rompers voor de nacht als een pyama nog te warm is

2 jaar geleden

Wij hadden vorig jaar met lange mouw. Forse baby maar hij voelde toch altijd vrij snel koud aan. En we hebben daarnaast een stenen vloer waar de vloerverwarming niet altijd van aan staat. Dit jaar maar even zien.

2 jaar geleden

Hier lange mouwen, ook vanwege de vele (door oma) zelfgebreide kriebeltruien.

2 jaar geleden

Korte mouw. Onze zoon heeft het wel snel warm

2 jaar geleden

Het hangt echt van het kindje af. Onze oudste en derde hebben in de winter rompers met lange mouwen (gehad). Onze tweede heeft rompers met korte mouwen gehad. Ik denk dat deze dame ook voor korte mouwen gaat. Ze heeft het snel warm.

2 jaar geleden

Ik heb beide. Ik deed vaak lange mouw romper met t-shirt aan omdat mijn zoontje het snel warm heeft.

2 jaar geleden

Vorige winter had ik beiden. Ik wisselde af naargelang de temperatuur. Hij was nog klein dus sneller koud, leek me. Droeg ook vaak een boxpakje met dan een romper met lange mouwen onder. Nu heb ik eigenlijk enkel korte mouwen voorzien. Romper, t-shirtje er over en dan een trui. Een trui is ook wel veel dikker dan een boxpakje. Ik bestel wel extra met lange mouwen bij indien nodig.

2 jaar geleden

Ik koop 1 pakketje met lange mouw, maar het zal grotendeels kort worden! Soms is het voor de overgang naar pyjama wel lekker voor in de slaapzak.

2 jaar geleden

Onze dochter droeg de afgelopen maanden vaak een romper met een broek (lange of korte variant). Voorlopig blijft dat wss zo met deze temperaturen. Al kies ik nu soms ook voor een blouse met lange broek, in dat geval gaat daar een mouwloze romper onder. Wij stoken niet heel hard in de winter, dus van de winter zal het wss veel lange (wollen) romper met een trui worden. Of wollen mouwloze romper, blouse en wollen bodywarmer bijvoorbeeld. Nu ze loopt kan ik me ook voorstellen dat ik haar af en toe een jurk zal aantrekken. Ook dan een mouwloze romper verwacht ik vanwege de lange mouwen van de jurk en als het koud is haar wollen bodywarmer erover.