8 Reacties
4 jaar geleden
Ik werk in de kinderopvang en ben precies 17 weken vandaag. Ik krijg erg veel begrip can mijn collega’s gelukkig. Ik heb zelf aangegeven dat ik volle dagen niet trek en halve dagen wil werken omdat ik op deze manier beter af ben. Hier is volledig begrip voor. Ben de overige uren ziek gemeld bij het uwv. Laat ze geen druk op je uitoefenen. Ik heb liever nu een stapje terug, ipv blijvende letsel na me zwangerschap. Dus denk aan jezelf en aan je kleintje want dat is wat telt momenteel!
Wat niet gaat, gaat niet. Jij weet hoe je je voelt en daar moet je volledig achter staan!
4 jaar geleden
Same here!
19 weekjes zwanger 🥰
Ik werk als tandartsassistente en zit de hele dag op zo een zadelstoel, kortom einde van de dag is m’n rug “kapot” m’n ergonomie is goed maar als nog zo veel pijn einde van de dag. Ook merk ik dat het bukken steeds lastiger gaat 😮💨
Ik vind zwanger zijn echt het mooiste wat er is, en ben ook heel blij dat ik dit allemaal mee mag maken. Maar ben denk toch stiekem enorm blij als dit allemaal voorbij is 🙊
4 jaar geleden
Ik ben nu 18+2 weken en heb ook bekken klachten inmiddels. Werk nog m'n uren, maar krijg steeds meer pijn. Ik ga dit eerdaags ook aangeven. Bij m'n vorige zwangerschap had ik gelukkig wel goede reacties er op . Hopelijk nu weer. .maar denk aan jezelf hoor. Straks heb je idd blijvende schade en dat wil je echt niet!!
Waarschijnlijk reageren ze zo omdat de werkdruk in ons vak zo enorm is. Er is waarschijnlijk niet zo 1,2,3 vervanging voor je. Dat maakt het ingewikkeld. Maar geeft niemand het recht zo te reageren!!
4 jaar geleden