37 Reacties
2 jaar geleden
Hier vind hij het geweldig, gaat lekker hard stampen en weet dat wij dan naar buiten gaan🤣
2 jaar geleden
Eigenlijk nooit bij stil gestaan. Gewoon aangedaan en gaan met die banaan haha.
Merk wel als de schoen iets te groot is dat hij dan ook loopt alsof hij beton aan zn voeten heeft en probeert het uit tetrekken. Maar passende schoenen eigenlijk nooit problemen mee gehad. Nou liep onze zoon vrij vlot en speelde altijd in de tuin met schoentjes aan. Dus miss was de overstap nie zo groot.
2 jaar geleden
Mijn zoontje moest ook wennen om met schoenen te lopen. En vond het na keer ook wel genoeg. Ik heb de schoenen in de huiskamer laten staan een paar dagen zodat hij ze kon zien. Als we dan naar de schuur of auto moesten heb ik de schoenen aangedaan. Daarna meteen weer uit als we binnen waren of in de auto zat. Het heeft een paar dagen geduurd maar nu komt hij zelf met de schoenen aanlopen om te gaan wandelen🥰.
2 jaar geleden
Hier vond ze de schoenen de eerste 2 dagen ook gek, maar gewoon aan gedaan. Eerst lekker in de buggy ermee en daarna steeds wat stapjes gedaan. Nu pakt ze haar schoenen als teken dat ze naar buiten wil.
Wij hebben de schoenen dan ook duidelijk geassocieerd met naar buiten gaan, binnen gaan ze direct uit. Dat werkt hier iig heel goed :)
2 jaar geleden
Onze kleine wil al geeneens sokken aan, laat staan schoenen.... :D
Moeten we dus ook nog wat voor verzinnen voor als het kouder wordt.
Zijn er eigenlijk barefoot schoenen voor kleintjes? Kan mij voorstellen dat die erg snel wennen.
Veel schoenen zijn eigenlijk erg slecht voor de voeten: te smal, te hoge zool, lopen taps toe etc
2 jaar geleden
Gisteren met onze kleine man naar een schoenwinkel gegaan. Hij stapt nog niet echt, enkel aan zijn loopwagen en rond meubels. Niet los.
Het lijkt me echter dat dat niet lang meer zal duren dus ben even gaan kijken.
Wat schrok ik me van de prijzen! 89eur voor een paar ik maatje 18 🥴. Ze hadden ook enkel harde zolen zoals de klassieke Kickrs. Ik weet dus niet goed wat ik moet doen. Ik wou zachte zolen dacht ik maar die vond ik al niet en nu lijkt me dat ook niet ideaal voor buiten? Binnen lopen we op blote voeten, ook in de winter (vloerverwarming)
2 jaar geleden
Reactie op Mom2be-27
O ja wel de moeite waard om je te verdiepen in wat voor schoentjes goed zij ...
Heb je tips?
2 jaar geleden
Reactie op Mom2be-27
Ik had voor mijn zoontje Shoesme schoentjes. Niet per se de mooiste, maar w ...
Heb leuke sneakertjes hiervan gekocht, maar toch vind ik de zool niet heel flexibel. Volgens die vrouw was het prima maar toch twijfel ik 😅🫣
2 jaar geleden
Wij hebben schoentjes van shoesme, maar we hebben ook SLIPSTOPS. Wát een uitvinding die dingen. Zijn geoon een soort sokken met een zeemleer aan de onderkant. Kunnen in het water en zorgen dan dat ze niet uitglijden, zijn megasnel droog en kunnen dus ook voor buiten. Onze dochter draagt deze vaak in de tuin maar ook in de speeltuin en eigenlijk overal. Flexibeler dan dat, wordt het niet.
En fijn wat ze komen in maat range (18-20 en 21-23 bijvoorbeeld) waardoor ze qua maag lang meegaan. Ze kosten rond de 20 euro.
Wij vinden ze echt ideaal!!!
2 jaar geleden
Heb leuke sneakertjes hiervan gekocht, maar toch vind ik de zool niet heel ...
Je hebt van Shoesme ook weer meerdere uitvoeringen werd ons in de winkel verteld, dus de ‘leren lopen schoentjes’ voor kindjes die net beginnen en daarvan is de zool echt nog weer dunner en flexibeler dan de andere Shoesme schoenen. Misschien dat daar het verschil in zit?
2 jaar geleden
Heb leuke sneakertjes hiervan gekocht, maar toch vind ik de zool niet heel ...
Je zou even goed kunnen kijken of je de "leren lopen" schoentjes hebt. Je moet ze eens vergelijken met bijv Nike sneakers, Converse of andere merken.. die zolen voor baby's zijn gewoon een harde blok vaak. Maar Shoesme staat wel bekend als een goed merk voor de ontwikkeling van de voetjes etc.
2 jaar geleden
Reactie op LilOu92
Wij hebben schoentjes van shoesme, maar we hebben ook SLIPSTOPS. Wát een ui ...
Hier ook slipstop fan! Heb 2 paar in huis! Maar als het winter wordt zijn ze wel te dun. Ik denk dat wij binnenkort ook op zoek gaan naar wat dikkere schoenen. Ik vermoed dat we bij barefoot schoenen blijven, dunne zool en brede wreef.