1894 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Onze dochter had dit ook rond de 4 maanden. Bij ons heeft het echt 2 weken geduurd. Wat ik gelezen heb duurt het vaak 2-6 weken. Dus eventjes volhouden. Het komt goed.

één jaar geleden

Herkenbaar voor iedere ouder met kindje 4 maanden denk ik😉 Idd zo'n 6 wkn...

één jaar geleden

Voor degene die de slaapregressie al gehad hebben, welke week begon het bij jullie?

één jaar geleden

Hier 15 weken. Ik twijfel of we er nu in zitten of dar het komt door 2 te drukke/lange avonden vorig weekend. Een week geleden ging get allemaal nog super goed namelijk 1

één jaar geleden

Hier al 3 weken bezig. Ineens snachts weer wakker worden idd🙈nu 16 weken

één jaar geleden

Hier ook al 3 weken, zijn er ook kindjes die er al doorheen zijn?

één jaar geleden

Gaat de slaapregressie gepaard met leren rollen? Baby rolt nog helemaal niet, is 18 weken nu. Maar slapen doet ze wel al lang slecht. Vraag me af wanneer we hier doorheen komen.

één jaar geleden

Reactie op Victoria87

Gaat de slaapregressie gepaard met leren rollen? Baby rolt nog helemaal nie ...
Omrollen gaat gepaard met sprong 4

één jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Omrollen gaat gepaard met sprong 4
Volgens de Oei ik groei app zitten we nog 12 dagen in de vierde sprong. Baby doet nog niks, ligt alleen wat te liggen. Ik zie haar ook nog totaal geen aanstalten maken tot een poging rollen.

één jaar geleden

Reactie op Victoria87

Volgens de Oei ik groei app zitten we nog 12 dagen in de vierde sprong. Bab ...
12 dagen is nog een lange tijd he :) en elke baby zit net op een ander moment in de spongetjes. Kan zijn dat ze er een weekje later in is gegaan bijv. Je kan het meestal wel merken aan hun gedrag Bij ons zoontje hebben we meestal 3 dagen iets gemerkt van de spongetjes. Hij heeft gister omgerold voor het eerst, maar echt een verandering in gedrag zagen we niet. Elke keer en elke baby is anders

één jaar geleden

Ik heb dit dus ook, mijn dochter is 3.5 maand maar het lijkt echt al 4 dagen alsof ze vergeten is hoe slapen werkt. Zowel overdag als snachts terwijl het perfect ging! Zou ook sprong 4 kunnen zijn maar ik vraag het me af.. hoop zo dat betere tijden snel volgen 🙈

één jaar geleden

Wij hebbe dit al 3 hele weken aan 1 stuk. Om 1 uur wakker worden en veel onrust. Sprongetje us wel voorbij alleen de slaapregressie niet. Heeft ze al vanaf 16 weke nu 19 weke is ze

één jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Wij hebbe dit al 3 hele weken aan 1 stuk. Om 1 uur wakker worden en veel on ...
Hier ook al even 😴

één jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Hier ook al even 😴
Hooooop zooo erg het snel om is. Hier dronk ze ook slecht en nu bezig met inhaalslag. Komt om 21.00 00.00 3.00 7.00 en dan rest van dan om 3.5 pfff hahaha

één jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Hooooop zooo erg het snel om is. Hier dronk ze ook slecht en nu bezig met i ...
Uhh ja ik ook. Hier rond 23, 02, 05, 07 en dan - gelukkig - weer om de 4u... Sprong 4 is altijd zó intens

één jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Uhh ja ik ook. Hier rond 23, 02, 05, 07 en dan - gelukkig - weer om de 4u.. ...
Ooo heftig haha ik hoop dat ze niet in dit rimte blijft hangen. Ze kwam tm 3 maanden altijd 1x per nacht. Daarna werd t 7 a 9 uur doorslapen en nu dit hahaha

één jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Uhh ja ik ook. Hier rond 23, 02, 05, 07 en dan - gelukkig - weer om de 4u.. ...
Hier ook. Ik heb hem maar in bed genomen dan slaapt hij de hele nacht door op een paar slokjes BV na. Ik werk 3 dagen en moet dan om 6u op dan trok ik echt niet. Nu nog nooit zo fit geweest😅 de slaapjes overdag wel in z’n eigen bedje hopelijk krijg ik straks de nacht ook weer terug

één jaar geleden

Slaapregressie is hier volgens mij begonnen. Was net een week van sprong 4 af😑 Sinds donderdag wordt het met de nacht slechter. Vannacht elke 2 uur wakker. Ik kan door slaaptekort en het gekrijs ook niet helder genoeg nadenken of hij nou honger heeft of niet. Zelf bij ons in bed begint hij te huilen. We zitten nu echt boven een liter dus dat is ook helemaal niet goed voor hem. Ik ga zoooo twijfelen aan alles wat ik doe 😓

één jaar geleden

Laten jullie de baby tijdens de slaapregressie ook op je slapen? Of houden jullie hem/haar in bedje?

één jaar geleden

Reactie op Spekje

Laten jullie de baby tijdens de slaapregressie ook op je slapen? Of houden ...
Ik neem hem vanaf een uurtje of 5 bij ons in bed. Hij ligt dan naast mij. Niet op mij. Vannacht was zelfs dit geen succes 😓