1894 Reacties

één jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Uhh ja ik ook. Hier rond 23, 02, 05, 07 en dan - gelukkig - weer om de 4u.. ...
Wij nu ook deze tijden. Geef je kv of bv? Hij krijgt nu echt veel te veel binnen op een dag😓 ik ga nu aan mezelf twijfelen of het wel echt honger is

één jaar geleden

Hier een dochter van 16 weken en ik vermoed dat ze erin zit. Ze sliep altijd keurig zowel overdag als snachts, nu lijkt ze bijna niet meer te weten hoe het moet. Overdag hazenslaapjes, veel wakker en onrustig slapen. Snachts onrust en ook random wakker. Hopelijk is het gauw weer zoals het was 😅

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Wij nu ook deze tijden. Geef je kv of bv? Hij krijgt nu echt veel te veel b ...
Ik geef overdag kv en snachts nog bv. Overdag pikt ze de borst niet, vandaar.. Het zal deels honger zijn, maar ook zeker troost..

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Wij nu ook deze tijden. Geef je kv of bv? Hij krijgt nu echt veel te veel b ...
Maar het maakt niet uit dat ze nu meer krijgen hoor. Het is een flinke sprong die zowel mentaal als fysiek veel van ze vragen 😊 Dat trekt straks wel weer recht!

één jaar geleden

Reactie op hilde32

Hier een dochter van 16 weken en ik vermoed dat ze erin zit. Ze sliep altij ...
Hoe krijg jij haar weer in slaap ‘s nachts? Hier lukt het zonder fles helemaal niet meer

één jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Maar het maakt niet uit dat ze nu meer krijgen hoor. Het is een flinke spro ...
Ja ik denk idd ook dat het deels troost is. Las dat meer dan een liter slecht kan zijn voor de nieren dus ben een beetje op m’n hoede. Voor mijn gevoel hebben we sprong 4 al gehad want hij kan al rollen etc. Hij sliep daarna ook weer super goed maar nu weer super slecht. Slecht slapen maakt me ook zo onzeker over alles

één jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Maar het maakt niet uit dat ze nu meer krijgen hoor. Het is een flinke spro ...
Die van mij dronk amper in de sprong zelf. Nu is die voorbij en drinkt ook gewoon 1100 cc. En dan nog hapjes erbij 🤣 van 80 gram afgevalle is ze week erna 320 gram aangekomen. 🙈

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Hoe krijg jij haar weer in slaap ‘s nachts? Hier lukt het zonder fles helem ...
Bij ons ook ineens 2 nachtflessen. Rest lukt wel met speentje tussedoor

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Ja ik denk idd ook dat het deels troost is. Las dat meer dan een liter slec ...
Als t aventoe is. Hier 2 dagen ineens 1100. Maar als t erna weer eronder is is echt geen ramp. Moete ze niet de heletijd doen natuurlijk. Anders kun je snachts kleinere flesje geven mog je kindje persee een flesje willen

één jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Als t aventoe is. Hier 2 dagen ineens 1100. Maar als t erna weer eronder is ...
Ja ik doe ‘s nachts maar 90+3. Vannacht 2x moeten geven om 2 en 5. Minder wordt hij boos. Maar omdat we overdag ook al 5x 180+6 geven zitten we met een nachtvoeding al meteen boven de liter

één jaar geleden

Wat ik wel gelezen heb, is dat de 4 maanden slaaptegressie, sprong 4 en soms eerste tandjes tegelijk vallen. Dit alles heeft ook slecht slapen en onrust als ‘bijwerking’ dus een aanwijsbare oorzaak is lastig en hierdoor kan het soms even duren, maar hopelijk treffen we gewoon alles tegelijk en is de rust daarna weer terug! 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op hilde32

Wat ik wel gelezen heb, is dat de 4 maanden slaaptegressie, sprong 4 en som ...
Klopt. Kan elkaar overlappen. Wij hebben sprong 4 echt gehad, daarna sliep hij een week door en nu is t weer drama. Jammer dat er nergens staat hoeveel dagen/weken het nog gaat duren. Ik wil graag ergens naar toe kunnen leven🤣 Nog geen tandjes te zien hier. Wel een hoooop kwijl. Kind lijkt wel een bulldog haha

één jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Uhh ja ik ook. Hier rond 23, 02, 05, 07 en dan - gelukkig - weer om de 4u.. ...
Dit is bij ons, nu 13 weken, standaard.. ben benieuwd of het dan ook erger wordt met de slaapregressie over een paar weken 😰

één jaar geleden

Reactie op LIH

Dit is bij ons, nu 13 weken, standaard.. ben benieuwd of het dan ook erger ...
Oh jeetje!🙈 hoe houd je het vol? Is het altijd honger? Of soms alleen even troosten?

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Ja ik denk idd ook dat het deels troost is. Las dat meer dan een liter slec ...
Is ook heel logisch. Ik had dat bij onze eerste ook. Maar nu bij de 2e denk ik: achja dan maar niet! Maar dat is denk gewoon een stukje loslaten..

één jaar geleden

Sprong 4 duurt volgens oei ik groei 1,4 maand..😑

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Oh jeetje!🙈 hoe houd je het vol? Is het altijd honger? Of soms alleen even ...
Het is altijd honger ja.. 🥲 ze drinkt altijd tussen de 5 en 10 minuten, de laatste tijd wat vaker 15 minuten ook. Dan kan ze 2 uur vooruit meestal :) Hoe ik het vol houd? Amper 😅 En een lieve man die d’r om 7:30 meeneemt om te verschonen zodat ik nog even alleen kan slapen

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Ja ik doe ‘s nachts maar 90+3. Vannacht 2x moeten geven om 2 en 5. Minder w ...
Oo jaa indd dan zit je er snel aan. Wij geven nog 5x 165 overdags. Rede ze t snachts niet kan laten nog. Ze kan ook makkelijk 180 op

één jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Oo jaa indd dan zit je er snel aan. Wij geven nog 5x 165 overdags. Rede ze ...
Ofja moet zegge 6x 165 gave we. Toen is de een week gaan doorslape wou ik ophogen. Ineens slecht drinke en toen uit mezelf weer nachtfles gegeven om wel aan een hoeveelheid te komen, dronk ze net 700 cc op 6 flessen. Daarna slaapregressie en sprong gehad dit samen 3 weke geduurd. Nu gaan we 4e week in sprong lijkt over. Woensdag is ze ook 20 weken. Maar komt ze nu 2x per nacht voor voeding. Om 00.00 en daarna om 4.00 nog eens. Heb k nu 2 nachten hele 165 gegeve waardoor ze op 1105 gaat uitkomen. Ga vanmacht beide flesjes eens 100 geven denk ik. Want wil er ook niet te lang op blijven zitten die nachtvoedingen eens afbouwen. Nu wilt ze overdags weer 180 drinken mja moet ze snachts eens doorslapen 🤣

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Ja ik doe ‘s nachts maar 90+3. Vannacht 2x moeten geven om 2 en 5. Minder w ...
Ik zou luisteren naar de behoefte van je kindje. Ons zoontje drinkt overdag 240+8 (5 flessen) en komt nu s nachts ook wakker. Heb het afgecheckt bij Kind&Gezin omdat hij zoveel drinkt, maar ik mocht dit zeker blijven geven. Hij staat niet te zwaar in gewicht dus geen reden om het niet te doen 🙈