8 Reacties

2 jaar geleden

Ik loop er dan mee even mee rond op mijn schouder terwijl hij slaapt. Soms lukt het dan en soms ook niet. Als het echt niet lukt laat ik hem slapen en leg ik hem neer. Gewoonlijk boert hij dan wnr hij wakker wordt en ik hem oppak. Hij heeft er op zich geen last van maar het geeft me wel een beter gevoel als hij op zijn zij ligt dan.

2 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Ik loop er dan mee even mee rond op mijn schouder terwijl hij slaapt. Soms ...
Ah dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd! Wel lastig vanuit halfzit uit bed komen met een cosleeper naast m'n bed haha 😅
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Laten zitten op je schoot. En met een arm bij dr borst en andere hand bij de rug. Heb ook.weleens gezien dat ze de baby van links naar rechts schommelen onder de oksel vasthoudend. (Paar keer) En dan binnen seconde komt t eruit🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Aye

Laten zitten op je schoot. En met een arm bij dr borst en andere hand bij d ...
Ja die trucs ken ik, maar dan is m'n zoontje ook gelijk wakker1🙈☺️

2 jaar geleden

Reactie op EvelienTw

Ah dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd! Wel lastig vanuit halfzit uit be ...
Haha ja kan ik me voorstellen! Het is eigelijk een trucje van mijn vader trouwens, hij zei me dat hij heel vaak zo met me rond liep voor een boertje. Heb het toen eens getest en werkte dus!

2 jaar geleden

Reactie op EvelienTw

Ah dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd! Wel lastig vanuit halfzit uit be ...
Kan je mss een voedingsstoel op je kamer zetten ? Mss is dat handig?

2 jaar geleden

Ik houd mijn zoontje ook even op mijn schouder en soms lukt het Indd en soms niet. Een andere methode die ook werkt is je baby op je rechterschouder (met buikje naar jouw lichaam toe) maar diagonaal vasthouden waardoor het met zijn kontje en beentje dus bijna bij jouw gezicht komt. Dat zou de natuurlijke manier zijn om een baby vanzelf te laten boeren zonder moeite en zonder klopjes op de rug. Je zult je baby dan wel even zo moeten vasthouden. Dit werkt overigens ook goed bij reflux. Aangeraden door een lactatie kundige en bij mijn zoontje hielp dat.

2 jaar geleden

Reactie op followedshadow

Ik houd mijn zoontje ook even op mijn schouder en soms lukt het Indd en som ...
Ah thanks! M'n zoontje heeft ook reflux, dus dit ga ik zeker proberen ☺️