Zoals de titel het al zegt, ik ben opzoek naar speelgoed voor een jochie van 2 jaar. Ons hele huis staat vol met speelgoed, maar hij speelt nergens mee.. op wat auto’s na.
Hij verveeld zich dus kapot en vraagt de hele dag om tv… ik ben opzoek naar speelgoed waar hij mee kan spelen aangezien hij over 1.5 week 2 wordt kan ik een prima lijstje maken.
Dus kom maar door met de tipssss
Alvast bedankt
🩵
Mijn woontje is ook bijna 2, hij speelt nu heel graag met blokken die hij zelf kan stapelen, magneten die aan elkaar vast gemaakt kunnen worden en je dingetjes van kan maken, magische zand..
Dit is echt zo een grote hit hier thuis! Is een racebaan die je kan uitklappen en wordt 2 meter lang. Vervolgens kan je de autotjes afschieten echt super leuk
Autootjes waarbij alle deuren open kunnen
Dots board ( zie foto) (ook goed voor de fijne motoriek)
SpeelgoedGarage met parkeerplaats (en lift)
Speelgoed wasbak
Misschien kan je ook proberen om zoveel mogelijk speelgoed uit het zicht te zetten en af en toe weer eens iets tevoorschijn te halen zodat het weer interessant wordt? Anders ben ik bang dat het nieuwe speelgoed ook gauw weer 'op de grote hoop' verdwijnt...
Thanks meiden voor jullie antwoorden! Ik heb een speelotheek gevonden hier in de wijk, daarbij mag ik om de 3 weken een box uitzoeken met speelgoed.
Net bij de rondleiding op de peuterspeelzaal opgelet wat hij pakt, en het is knexx geworden 😂