25 Reacties

2 jaar geleden

Simpel kastje van ikea. We hebben niet meer ruimte helaas.

2 jaar geleden

Wij hebben alles een beetje met zwarte tinten vandaar dat wij het nu zo hebben in zijn hoekje.

2 jaar geleden

Rekje van Lidl

2 jaar geleden

Boven het tafeltje hangt inmiddels nog een boekenrekje waar ze bij kan en in de tafel zitten 2 bakken (leuk voor 'sensory bins') In de andere hoek willen we nog een keukentje 馃槉 Meubels zijn van IKEA.

2 jaar geleden

Ik heb nu nog niet echt een leuke speelhoek, omdat ik een nieuwe hoek aan het cre毛eren ben. Ik ga wit keukentje van Petit Amelie neerzetten met een boekenkast/speelgoedkast van Ikea er naast. In het rekje zet ik boekjes, onderop zet ik speelgoed neer waarmee ik toy rotation ga doen en in de lades onderin kunnen dan nog wat losse dingetjes, autootjes van onze zoon etc. Ik leg er een kleed voor en zet daar een houten ronde tafeltje neer met 2 krukjes. In het keukentje kan dan uiteraard het speelgoed dat daarbij hoort. https://www.bol.com/nl/p/petite-amelie-kinderkeuken-hout-inc-7-speelgoed-keuken-accessoires-klassieker-voor-kleine-chefkok-hoogte-55-cm-wit/9300000163899499?referrer=socialshare_pdp_androidapp https://www.ikea.com/nl/nl/p/bergig-boekenkast-met-opbergruimte-wit-00472702/

2 jaar geleden

Wij wonen in een appartement en nu de box nog staat hebben we een 4x2 Kallax van IKEA als tv-meubel. In de onderste rij zitten bakken met "voorraad" speelgoed om te wisselen en in de bovenste 3 vakken staat speelgoed en 1 vak met een rekje boeken. In de box staat een mand met knuffels en haar loopwagentje staat in een hoekje in de woonkamer. Thats it!

2 jaar geleden

Dankjewel allemaal 鉂わ笍鉂わ笍

2 jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan, 2 ikea trofkast hout boven op elkaar. Met mooie opbergbakken en een leuke sticker op de bakken gekocht bij limmaland. Keukentje 2e hand gekocht en zelf gepimpt!

2 jaar geleden

Reactie op aylinalken

Wij hebben alles een beetje met zwarte tinten vandaar dat wij het nu zo heb ...
Leuk! Waar is het tafeltje plus stoelen vandaan?

2 jaar geleden

Reactie op Mommy2B1T

Leuk! Waar is het tafeltje plus stoelen vandaan?
Van Etsy!! Ik zal ff kijken of ik de link kan vinden

2 jaar geleden

Reactie op aylinalken

Van Etsy!! Ik zal ff kijken of ik de link kan vinden

2 jaar geleden

Helemaal leuk om te zien hoe verschillend iedereen het doet.

2 jaar geleden

Wij hebben het oude tv meubel gebruikt. In de lades ligt wat speelgoed en we wisselen dat wel eens met wat er op staat. Doordat het achter de bank staat valt de rommel meestal ook minder op. We hebben er later ook een balans bord neer gezet

2 jaar geleden

Haar speelgoed zit in het keukentje, kan ze zelf eruit halen. Aan de andere kan wil ik nog een kastje met deurtjes, aangezien na 5 december denk ik niet alles meer in de keukenkastjes past 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Steffi013

Haar speelgoed zit in het keukentje, kan ze zelf eruit halen. Aan de andere ...
Wauw! Is dit zo gekocht of zelf in elkaar gemaakt?

2 jaar geleden

Reactie op Dani毛lleL

Wauw! Is dit zo gekocht of zelf in elkaar gemaakt?
We hebben het keukentje op maat laten maken. Wel prijzig, maar meer dan waard. Ze speelt er zo veel mee en geen speelgoed in het zicht als het is opgeruimd 馃き

2 jaar geleden

Reactie op Steffi013

Haar speelgoed zit in het keukentje, kan ze zelf eruit halen. Aan de andere ...
Wauw waar heb je dat laten maken? door wie?馃槏

2 jaar geleden

Reactie op aylinalken

Wauw waar heb je dat laten maken? door wie?馃槏
Bij CharlieZ. Op zijn site staan meerdere voorbeelden. Ik had gemaild met afwijkende maten en dat was geen probleem! De levertijd was wel redelijk lang, omdat hij alles zelf maakt.

2 jaar geleden

Reactie op Steffi013

Bij CharlieZ. Op zijn site staan meerdere voorbeelden. Ik had gemaild met a ...
Even op zijn website gekeken, maar wauw! Ik ben echt mega enthousiast!!

2 jaar geleden

Dit is ons speelhoek 馃槉馃槉