19 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben de speelgoedkast op de plek van de box gezet, maar er niet echt een speelhoek van gemaakt. Dit omdat het plan is dat er over een jaar weer een box staat 😅. Dus eerder een beetje geschoven met meubels dan een hele hoop nieuwe er neer zetten
2 jaar geleden
Wij hebben het geluk met veel ruimte, we hadden om de hoek van de woonkamer nog een hoek over. Die hebben we nu ingericht als speelhoek.

2 jaar geleden
Wij hebben het geluk met veel ruimte, we hadden om de hoek van de woonkamer ...

Moet uiteraard nog wat kleur op de muur😅😂
2 jaar geleden
Wij hebben het geluk met veel ruimte, we hadden om de hoek van de woonkamer ...

Ahhh ideaal! Dit moet ik ook, denk dat ik er maar een hele hoek bij laat bouwen dan. 🤣
2 jaar geleden
Ons ‘speelhoekje’ na 19.30. Wij zijn erg blij dat we het ‘s avonds kunnen wegstoppen, maar dat ze overdag de hele woonkamer kan gebruiken 🤗 Er past ook nog eens erg veel speelgoed in!

2 jaar geleden
Reactie op EsmeeC2022
Ons ‘speelhoekje’ na 19.30. Wij zijn erg blij dat we het ‘s avonds kunnen w ...

Mooie kist! Waar komt die vandaan? Als je een linkje hebt; heel graag 😊
2 jaar geleden
Reactie op EsmeeC2022
Ons ‘speelhoekje’ na 19.30. Wij zijn erg blij dat we het ‘s avonds kunnen w ...

Wij hebben die kist ook, groot nadeel vind ik alleen dat de deksel bol is waardoor de kist niet tegen de muur aan kan staan anders gaat hij niet open. Achteraf een miskoop voor ons :(
2 jaar geleden
Reactie op sell1e
Nog niet af… maar in ieder geval alvast een start aan haar speelhoekje. 😁

waar is dat bureau setje van
2 jaar geleden
Reactie op aylinalken
waar is dat bureau setje van
2 jaar geleden
Ik had hem al in een ander topic gedeeld maar dit is het uiteindelijk geworden na een dagje Ikea, haha. Bedankt iedereen voor de ideeën en foto's! Leuk om gewoon te blijven posten ter inspiratie voor anderen hoor, als je wilt 😁
Er komt in de andere hoek nog een keukentje maar daar wachten we nog even mee tot Sinterklaas oid 😊

2 jaar geleden
Reactie op Hormoontje24
Mooie kist! Waar komt die vandaan? Als je een linkje hebt; heel graag 😊
Zag nu je berichtje pas 🙈 Wij hebben voor maat XL gekozen.
https://zohebbes.nl/product/speelgoedkist-met-gekleurde-band/
2 jaar geleden
Speelhoekje? Ik ga nu geen foto plaatsen, want té grote zooi op het moment 🫣😅
Maar onze hele living (35m²) is zo'n beetje een speelhoek 🫣😅😅
De lange muur tussen de tv en mijn bureau voor werk staat een speelgoedbak met van alles, dan een kar met blokken, dan een kast met wat manden onderin en erop grotere auto's en grote onderdelen van toettoet auto's, tussen de ramen in paste precies een werkbank. Verder nog een hoek met een keukentje en tafeltje erbij, incl alle accessoires en als laatste naast de box nog een kar met "baby speelgoed" echt meer voor de jongste. 🫣🫣 #schaam
En de box wordt nu niet gebruikt, maar laat ik nog staan omdat ik zwanger ben van nummer 3 🤩