15 Reacties

3 jaar geleden

Gewoon proberen weg te halen? Je merkt na een aantal dagen vanzelf hoe 't gaat :) Ik leg er een knuffel tegenaan, dat scheelt lopen 😅

3 jaar geleden

Oh hier precies hetzelfde ja en ook vanaf 5u smorgens. Wij leggen er ook idd een knuffel tegen aan maar 's nachts vind ik dat nog een beetje eng haha..

3 jaar geleden

Herkenbaar, twijfel ook over nu al weg nemen. 11,5 wk..

3 jaar geleden

Ik leg ook haar knuff eronder/tegen aan! Werkt echt perfect 😅

3 jaar geleden

Reactie op jacqi

Ik leg ook haar knuff eronder/tegen aan! Werkt echt perfect 😅
Hoe doe je dat precies, want hier gaat het hoofdje van links, naar rechts en omhoog 😅

3 jaar geleden

Hoe leggen jullie er een knuffel tegenaan? Onze dochter is vrij beweeglijk, ik zou bang zijn dat de knuffel verschuift en tegen haar gezicht aan komt te liggen oid.

3 jaar geleden

Ik zou er mee stoppen, mijn zoontje is vandaag 12 weken en heeft sinds week 10 geen speentje meer. Hij spuugde hem ook steeds uit en ik merkte dat hij hem alleen wou om mee in te kunnen slapen en niet meer voor de zuigbehoefte. Na niet eens een volledige 24 uur was hij 'm al vergeten. Ik denk dat hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt!

3 jaar geleden

Zeer herkenbaar jammergenoeg. Wij hebben zo een speen, die heeft een open ring. Ik rol vaak een hydrofiele doek op een leg deze naast zn hoofd. De speen steunt dan net op de doek als zijn hoofd naar een kant gedraaid ligt. Als hij ze dan uitspeelt vindt hij ze vaak zo terug met zijn mond. Zeker niet de ultieme oplossing maar volstaat soms wel om hem de speen te doen behouden en toch net de slaap te vinden. Ik heb echter ook al overwogen ze vast te tapen aan zn gezicht uit frustratie 😉🙈 Voor hier reactie op komt: Ik weet dat je niets naast het hoofd mag leggen... De kans dat hij daar tegen in ademnood komt is behoorlijk miniem, het rolletje wordt heel makkelijk weer opzij geduwd door hem zelf...

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Een doekje of knuffel gebruiken werkte voor ons ook maar nu hij groter is niet meer. Hij draait zijn hoofd zo vaak van links naar rechts, van onder naar boven..

3 jaar geleden

Reactie op dvm4

Hoe doe je dat precies, want hier gaat het hoofdje van links, naar rechts e ...
Aan beide kanten een knuffel 😁

3 jaar geleden

Reactie op dvm4

Hoe doe je dat precies, want hier gaat het hoofdje van links, naar rechts e ...
Ik leg links een knuf en rechts.. heb die happy horses. En als ze bijvoorbeeld in de wagen licht en ik ben erbij leg ik soms ook nog 1 op der buik net onder haar kin 😅 maar de nacht niet omdat ik dan bang ben dat die over haar gezichtje valt. Het werkt best goed, je hoeft niet zo vaak meer terug voor der speen.

3 jaar geleden

:)

3 jaar geleden

Hoe gaat het inmiddels?

3 jaar geleden

Wat ik zelf doe is tussen z'n wenkbrouwen wrijfen eruit halen en blijven wrijfen zodat die njet wakker word

3 jaar geleden

Bij ons betekent dit gedrag dat ons meisje wil eten. Heb je geprobeerd dan te voeden? Ze is dan even bezig maar niet blij met het resultaat denk ik dus spuugt ze hem uit omdat er geen melk uitkomt. Na het voeden gaat het weer goed dan. Wat ook kan helpen; zodra de speen erin zit een paar keer zachtjes aan trekken, dan wordt de grip wat sterker en blijft ie langer zitten.