8 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou dit per sport bekijken. Ik loop hard en dat blijf ik voorlopig doen. Als de buik te groot is en dit niet goed voelt ga ik wandelen. Daarnaast blijf ik fitnessen maar aangepast. Dat kan in principe tot de bevalling. Is ook veel over te vinden online.

4 jaar geleden

Ik fitness en doe agility met m鈥檔 honden, ik denk dat ik fitness wel zo lang als het goed voelt (met aanpassingen) blijf doen! Met m鈥檔 honden continu sprintjes trekken tijdens hun trainingen denk ik tot aan 6 maanden? Ligt er ook aan hoe groot m鈥檔 buik wordt en hoe hard ik nog kan rennen 馃槄 ik kijk gewoon aan hoe het gaat, maar het liefst zo lang mogelijk!

4 jaar geleden

Reactie op Imm_

Ik fitness en doe agility met m鈥檔 honden, ik denk dat ik fitness wel zo lan ...
Leuuuuk, ik doe ook agility 馃槏 En ook obedience, maar dan hoeft alleen de hond soms te sprinten, de eigenaae niet. 馃槄 Wil beide wel zo lang mogelijk blijven doen.

4 jaar geleden

Hiii, ik doe volleyballen 3x in de week en hardlopen 1 a 2x in de week. Beide wil ik blijven doen zolang het goed voelt 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Marli J

Leuuuuk, ik doe ook agility 馃槏 En ook obedience, maar dan hoeft alleen de h ...
Leuk! Waar train jij? Ik denk dat je ook wel veel kan aanpassen met agility nog en m鈥檔 gevorderde hond kan ik ook wel op wat meer afstand sturen! M鈥檔 jongere hond heb ik dan mooi tijd voor om wat meer technieken mee te oefenen, dus stilzitten hoeft sowieso niet 馃榿 ik dacht er nog even aan om m鈥檔 vriend dan maar tijdelijk met de te laten trainen, maar dat vond hij niet zo鈥檔 goed idee 馃槀

4 jaar geleden

Hii yes, hardlopen en krachttraining. Dat laatste vind ik wel beetje spannend maar ga aangeven dat ik zwanger ben en daarom geen buikoefeningen ga doen. T.z.t. ga ik over op zwemmen denk ik. Ik zou heel graag fit willen blijven. Lees er nu al boeken over. Lijkt mij lekker, fit tijdens en na de zwangerschap te zijn :)

4 jaar geleden

Ik ga 3 tot 4 x per week naar de sportschool, krachttraining. Mijn VK geeft aan dat ik dit gewoon kan blijven doen, behalve de buikspieroefeningen. Ik voel mij echt fit dus hopelijk kan ik dit de hele zwangerschap volhouden馃ぉ

4 jaar geleden

Podcast luister tip over dit onderwerp! Mama- en de podcast, nr 18: het belang van een sterk zwanger lichaam. Met hele waardevolle tips 馃槉