131 Reacties
2 jaar geleden
Ooh jee is het weer zoo laat! Nou zal binnenkort ook weer deelnemen denk ik🤣
2 jaar geleden
Haha hier valt het meestal zo 2 weken voor de 'kalender' Inderdaad begint sprong 9 officieel volgende week, dus ze komt weer mooi op tijd 😅
2 jaar geleden
Hier sinds een paar dagen ook een draakje - héél goed weten wat ze wil en hoe ze het wil, en als dat dan niet zo gaat, oioioi🙈
Wat een wijsneus zeg, kleine dramaqueen😅
2 jaar geleden
Hier lijkt ze er weer doorheen te zijn. Kon niet meer zelf spelen, hele tijd ondeugend. Was één dag echt op zn hoogtepunt, alles drama en ik kon niet wegkijken of ze moest al huilen en ‘s nachts ook. De volgende dag plotseling alles rustig en lief. Dit is nu een paar dagen zo, hopen dat het doorzet!
2 jaar geleden
Het 's avonds na 1,5 uur helemaal over de toeren wakker worden en amper getroost kunnen worden is hier ook weer terug van weggeweest 😖
2 jaar geleden
O verschrikkelijk. Ze bijt me. En zichzelf. Als iets niet gaat of mag. Heeeeeelp.
Ben ergens bang dat t karakter is maar hoop een fase
2 jaar geleden
O verschrikkelijk. Ze bijt me. En zichzelf. Als iets niet gaat of mag. Heee ...
Hier ook bijten!!!!
2 jaar geleden
Hier zijn de nachten ook zo erg... om de haverklap wakker, helemaal hysterisch en er is niets wat haar ook maar een beetje kalmeert, behalve halve uren lang aan een tepel zuigen :(
2 jaar geleden
Hier ook drama ieder uur wakker en dan boos al zn knuffels uit bed gooien en echt klaar wakker een paar uur. Denk dat ik een paar dagen 1 slaapje ga aanbieden overdag en kijken hoe dat gaat. Iemand daar ervaring mee met 1 slaapje ?
2 jaar geleden
Hier ook drama ieder uur wakker en dan boos al zn knuffels uit bed gooien e ...
Ik heb het gister voor het eerst geprobeerd omdat ze telkens haar middag dut weigerde en als ze al in slaap viel was het veel te laat waardoor ze de nacht weer heel laat in ging. Gister heeft ze van 12.15 tot 14.00 geslapen en vannacht van 19-7 zonder wakker te worden. Ik ga dit nog even een paar dagen aankijken 😊
2 jaar geleden
Reactie op 123fi
Ik heb het gister voor het eerst geprobeerd omdat ze telkens haar middag du ...
Kijk dit geeft hoop 🙈👌
2 jaar geleden
Hier ook drama ieder uur wakker en dan boos al zn knuffels uit bed gooien e ...
Hier liep dat tot nu toe uit op een fiasco 🙈
2 jaar geleden
Hier gaf het ook weinig verschil😅 sliep wel 2 a 3 uur (11-14u), rond 19u moe en rond 23u pas in slaap gevallen tussen ons in (nadat we nog gewandeld hebben, gespeeld, flesje melk hebben gedronken, bijna hele boterham ophebben en weer aan de borst gedronken heeft). In de nacht ook vaak nog 1x wakker, maar valt dan redelijk snel weer in slaap