24 Reacties

8 maanden geleden

Rennen naar Kruidvat dan, daar liggen ze sinds gisteren in de winkel, 5 stuks voor 35 euro

8 maanden geleden

AliExpress馃檲 ik vind die mooier dan die van de Kruidvat

8 maanden geleden

Reactie op sophie1998

Rennen naar Kruidvat dan, daar liggen ze sinds gisteren in de winkel, 5 stu ...
Ja daar begin ik niet aan, kans dat die aanwezig zijn is 0.01% 馃槀馃槀馃槀馃槀 Maar juist daarom dacht ik, er moeten meer varianten zijn

8 maanden geleden

Smythtoys heb ik ze gehaald

8 maanden geleden

Hoorde er al een hoop over gebroken stenen van de Kruidvat... Wij hebben al 1,5 jaar stenen van Ali en die gaan top!

8 maanden geleden

Reactie op Bobo96

Hoorde er al een hoop over gebroken stenen van de Kruidvat... Wij hebben al ...
We gaan het meemaken, ik stond er net nog op met mn 75 kilo haha

8 maanden geleden

Daar is een topic over (https://community.24baby.nl/forum/peuter/budget-versie-stapelstein-9ZAxN3)! Misschien heb je er wat aan 馃... Wij hebben ze zelf van Ali.

8 maanden geleden

Wij hebben in juni de originele stapelstein gekocht als verjaardagscadeau. Geloof het of niet maar er wordt zo'n beetje dagelijks mee gespeeld. Erin zitten, eroverheen lopen, andere spulletjes erin doen, om onder te verstoppen, als stuur bij autootje/bus spelen. En onze zoon is pas 2 (dus de fantasie begint pas net een beetje op te komen)

8 maanden geleden

Ik zou via ali/marktplaats/vinted kijken. Wij hebben vorig jaar die van Ali (rond) gegeven en hebben nu het gevoel dat 6 niet genoeg is 馃ぃ. Ze worden meerdere keren per dag gebruikt voor van alles en nog wat

7 maanden geleden

Er is nu een nieuwe link op ali waarbij de namaak 53 euro kosten voor 9 stenen 馃槈. Mocht je nog willen kopen

7 maanden geleden

Reactie op Ab itsme

Er is nu een nieuwe link op ali waarbij de namaak 53 euro kosten voor 9 ste ...
Heb je hier een link van toevallig..?

7 maanden geleden

Besteld, dankjewel 馃槉

4 maanden geleden

Hey! Heb je een nieuwe link? Deze werkt niet meer 馃槵

4 maanden geleden

Even een lieve herinnering, denken jullie bij AliExpress speelgoed aan de CE-markering? Het gaat om het linker icoontje, daar zit een beetje ruimte tussen. De rechter is het icoontje voor Chinese export, super misleidend! Zonder CE-markering heb je er kans op dat er schadelijke dingen in verwerkt zitten die slecht zijn voor je kindje! https://youtu.be/PVfj4jFi4bI?si=4sX_ncun_p9Epao- Leuke video over Chinese webshops etc 鈽猴笍

4 maanden geleden

Reactie op sophie1998

Even een lieve herinnering, denken jullie bij AliExpress speelgoed aan de C ...
En waar staat dat icoontje precies?

4 maanden geleden

Reactie op Joanne1234

En waar staat dat icoontje precies?
Vaak op de verpakking, maar kan ook op het product staan!

4 maanden geleden

Reactie op sophie1998

Vaak op de verpakking, maar kan ook op het product staan!
Bij deze van Kruidvat staat het aan de binnenkant van de steen

4 maanden geleden

Reactie op sophie1998

Bij deze van Kruidvat staat het aan de binnenkant van de steen
Ja dat is dus balen als het op het product staat en je besteld het via Ali! 馃槀