15 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben gisteren bevallen en mijn kindje bleek met 7/8 cm ook een sterrenkijker. Hij is toen nog gedraaid doordat ze mij op mijn knieen op het bed lieten zitten hangend over de achtereinde van het bed. Dat kan dus ook nog als ze dit al weten!
4 jaar geleden
Ik ben ook van een sterrenkijker vaginaal bevalling. Helemaal op het einde is ze zelf toch gedraaid.
4 jaar geleden
Ben 1x bevallen van een sterrenkijkertje die niet terug draaide, natuurlijk bevallen geen gedoe gewoon thuis gebleven.
Bij m’n andere kindje ook een sterrenkijkertje die draaide tijdens de bevalling.
Ik kreeg daarbij gewoon te snel persdrang , m’n verloskundige heeft me echt super goed ondersteund hierin!
4 jaar geleden
Ben 1x bevallen van een sterrenkijkertje die niet terug draaide, natuurlijk ...
Ik wist het trouwens wel pas tijdens de bevalling ☺️
4 jaar geleden
Spinning babies oefeningen doen. De baby kan elk moment nog draaien en jij kan haar daar een handje bij helpen.
4 jaar geleden
Reactie op Carpe diem
Spinning babies oefeningen doen. De baby kan elk moment nog draaien en jij ...
4 jaar geleden
Reactie op Mom2be-27
Het schijnt te helpen als je in voorovergebogen houdingen gaat staan tijden ...
Klopt. Ik heb de bevalling een stukje op handen en knieën gedaan.
4 jaar geleden
Vorige week bevallen van een sterrenkijkertje, tijdens de bevalling bleek ze plotseling gewoon normaal te liggen. Niet gek laten maken! Je kan het niet voorspellen hoe het gaat lopen.
4 jaar geleden
Vorige week bevallen van een sterrenkijker, uiteindelijk gehaald met de pomp.
4 jaar geleden
2 weken geleden bevallen van sterrenkijker (wisten we niet, pas na bevalling ;-)) lang geperst maar wel gelukt met hulp van verloskundige die bekken wat oprekte. Kijk super goed terug op bevalling!!