15 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou het zsm bespreken met je gynaecoloog

3 jaar geleden

Ik moet bekennen dat ik geen antwoorden voor je heb. Wel wil ik zeggen dat mijn dochter ook als sterrekijker lag en tijdens de bevalling afgelopen zaterdag nog is gedraaid 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik ben gisteren bevallen en mijn kindje bleek met 7/8 cm ook een sterrenkijker. Hij is toen nog gedraaid doordat ze mij op mijn knieen op het bed lieten zitten hangend over de achtereinde van het bed. Dat kan dus ook nog als ze dit al weten!

3 jaar geleden

Ik ben ook van een sterrenkijker vaginaal bevalling. Helemaal op het einde is ze zelf toch gedraaid.

3 jaar geleden

Ben 1x bevallen van een sterrenkijkertje die niet terug draaide, natuurlijk bevallen geen gedoe gewoon thuis gebleven. Bij m’n andere kindje ook een sterrenkijkertje die draaide tijdens de bevalling. Ik kreeg daarbij gewoon te snel persdrang , m’n verloskundige heeft me echt super goed ondersteund hierin!

3 jaar geleden

Ben 1x bevallen van een sterrenkijkertje die niet terug draaide, natuurlijk ...
Ik wist het trouwens wel pas tijdens de bevalling ☺️

3 jaar geleden

Het schijnt te helpen als je in voorovergebogen houdingen gaat staan tijdens de bevalling. Je kindje zou dan sneller en makkelijker draaien naar de juiste houding.

3 jaar geleden

Spinning babies oefeningen doen. De baby kan elk moment nog draaien en jij kan haar daar een handje bij helpen.

3 jaar geleden

Reactie op Carpe diem

Spinning babies oefeningen doen. De baby kan elk moment nog draaien en jij ...

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Het schijnt te helpen als je in voorovergebogen houdingen gaat staan tijden ...
Klopt. Ik heb de bevalling een stukje op handen en knieën gedaan.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Vooral niet bang zijn of laten maken! Ik ben thuis bevallen van een sterrenkijker (kwamen ze toen ook pas achter) en had alsnog een snelle bevalling van 5/6uur (eerste kindje) Je kan dit en laat je niet bang maken!

3 jaar geleden

Onze zoon ligt ook sterrekijker. Morgen uitgerekend. De gynaecoloog zei dat ik best, bij aanvang weeën, op handen en voeten wat probeer rond te kruipen. Dat zou helpen hem te draaien. Ik kijk daar alvast niet naar uit 🙈

3 jaar geleden

Vorige week bevallen van een sterrenkijkertje, tijdens de bevalling bleek ze plotseling gewoon normaal te liggen. Niet gek laten maken! Je kan het niet voorspellen hoe het gaat lopen.

3 jaar geleden

Vorige week bevallen van een sterrenkijker, uiteindelijk gehaald met de pomp.

3 jaar geleden

2 weken geleden bevallen van sterrenkijker (wisten we niet, pas na bevalling ;-)) lang geperst maar wel gelukt met hulp van verloskundige die bekken wat oprekte. Kijk super goed terug op bevalling!!