8 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij normaal hoor. Zie dat soms ook bij mijn zoontje. Zou me er niet druk om maken. Het werkt zoals het moet denk ik dan.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat echt met regelmaat haha. Is gewoon normaal hoor en daar hoef je je geen zorgen om te maken :)

3 jaar geleden

Het is inderdaad normaal. Straks krijg je ook nog dat hij zijn piemel zelf gaat ontdekken. https://www.24baby.nl/peuter/gezin-opvoeding/tips-jongen/

3 jaar geleden

Hi hi, ik heb het met verschonen gehad. Ik dacht wat zie ik nou馃槼 hij zit te friemelen en kreeg stijve. Ik heb hetzelfde met verschonen馃檲馃槄

3 jaar geleden

Mijn zoontje graait naar zn piemel zodra de luier uitgaat en wordt ook regelmatig stijf. Wen er maar aan!馃槄

3 jaar geleden

Hier ook herkenbaar ! Als ik het even schoon moet maken met een doekje , floep , een stijf plassertje. Zal wel heel normaal zijn zo te lezen aan de reacties 馃お

3 jaar geleden

Dit is echt heel normaal hoor en heeft ook nog helemaal niet de betekenis die wij natuurlijk hangen aan een stijve. Zodra de luier van mijn zoontje uit gaat pakt hij ook zijn piemel vast en ja die word dan ook vaak stijf

3 jaar geleden

Oh mijn zoontje heeft dit al van bij de geboorte 馃槄 meestal als hij ging plassen. Nu valt het me wel minder op eigelijk, wel nog af en toe. Maar hij plast me dan ook niet meer onder bij elke verschoonbeurt.馃檲