12 Reacties

3 jaar geleden

Ja hoor dat kan heel goed. Misschien heeft het toucheren ook wat gedaan! Zeker met dit termijn niet zo gek 😉

3 jaar geleden

Het kan heel goed een voorteken zijn, ondanks dat je nog geen ontsluiting had. Bij mijn zoontje zeiden ze: jij gaat voorlopig echt nog niet bevallen hoor.. een dag later begon de bevalling. Deze keer had ik vrijdag geen ontsluiting, in het weekend wat menstruatiekrampjes, maandag 2cm ontsluiting en kon ik gestript worden, dinsdag bevallen. Er kan zomaar ineens verandering in komen dus laat je niet ontmoedigen door je ontsluiting. Als je baby en lijf er klaar voor zijn kan het binnen no time veranderen.

3 jaar geleden

Ik had een volledig mislukte poging tot strippen bij 40+5 (teleurstelling), baarmoedermond was nog amper verweekt en alles zat potdicht. Die avond toch m’n vliezen gebroken en volgende dag geboren (na inleiden ivm poepen in het vruchtwater, maar dat staat los van vliezen breken)

3 jaar geleden

Bloedverlies is normaal na het strippen. Niet meer dan een maandverbandje vol mag het zijn.

3 jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Bloedverlies is normaal na het strippen. Niet meer dan een maandverbandje v ...
Klopt inderdaad, maar ik ben dus niet gestript omdat dat niet ging

3 jaar geleden

Reactie op Jol123

Klopt inderdaad, maar ik ben dus niet gestript omdat dat niet ging
Nee, maar ze hebben het wel geprobeerd neem ik aan. Dus kan het makkelijk zijn dat er toch een bloedvaatje geknapt is van de baarmoedermond. Dat kan heel gemakkelijk ook gebeuren bij bijv. niezen of hoesten en dus ook als ze daar vanbinnen voelen. Ik hoop voor je dat de bevalling snel begint!

3 jaar geleden

Dat oude bruine bloederige kan ook de slijmprop zijn (of een deeltje) kan ook van het voelen zijn. Ik was met 41+1 gestript niets op gedaan wel 1,5cm ontsluiting al. 2e strippen hetzelfde. Dag later ballonnetje en die nacht begon de bevalling. 🙏. Nu een mooie zoon. Heel veel succes en een vlotte bevalling gewenst.

3 jaar geleden

En, al iets gebeurt?

3 jaar geleden

Reactie op BabyKlok

En, al iets gebeurt?
Ze hebben gisteren gestript, maar heeft niks opgeleverd. Daarom deze middag een ballonnetje geplaatst, had wel al 3 cm ontsluiting dus kans is groot dat het ballonnetje er snel uitvalt. Nu wel flinke krampen in de rug, of misschien beginnende weeën? Ik heb een hoge pijngrens dus lastig aan te geven wat het nu is... in principe worden we morgen om 7 uur in het ziekenhuis verwacht voor verdere inleiding, of het moet vanavond/vannacht al doorzetten.

3 jaar geleden

Reactie op Jol123

Ze hebben gisteren gestript, maar heeft niks opgeleverd. Daarom deze middag ...
Spannend!!

3 jaar geleden

En inmiddels zitten we nog steeds in het ziekenhuis sinds vanochtend 7 uur, wat een ellende! Ballonnetje heeft wel iets gedaan maar niet voldoende om vliezen te breken. Inmiddels 3 rondes tabletjes verder en moeten we blijven overnachten hier.. hopelijk schiet het morgen meer op😮‍💨

3 jaar geleden

Reactie op Jol123

En inmiddels zitten we nog steeds in het ziekenhuis sinds vanochtend 7 uur, ...
Succes! Ik kan je wel een epidurale verdoving. Mijn inleiding wou ook niet aanslaan. Meermaals medicijnen gekregen en uiteindelijk in een weeënstorm beland 😩