34 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb deze slaapzak sinds vorige week en het is echt een top ding. Onze zoon was super onrustig en veel aan het draaien/bewegen met de armen en benen. Door de slaapzak heeft hij veel meer geborgenheid en is hij al zoveel rustiger geworden

3 jaar geleden

Wij hebben deze slaapzak ook aangeschaft. Doordat hij de ruimte om zich heen heel groot vind wat logisch is. Raakte hij in paniek daarom het slaapzakje aangeschaft. Hij is veel rustiger. Wij vinden het een top slaapzak.

3 jaar geleden

Wij hebben hem ook! Eerst de puckaby piep gebruikt, maar deze je fijner omdat zijn armpjes nog naar boven kunnen en dat vinden de meeste baby’s heerlijk!

3 jaar geleden

Top slaapzak. Bij dochtertje gebruikt va 2e week tot ze zelf kon draaien, toen de vervolgslaapzak (zonder mouwen) gebruikt als overgang naar andere slaapzakken. Nu bij 2e dochter al op dag 3 mee begonnen, helpt goed voor een rustigere nachtrust...

3 jaar geleden

Helemaal blij mee!! Voor ons eerste kindje gebruikt. Nu met deze baby vanalles geprobeerd, inbakeren, puckababy, zijslapen. Toen de swaddle up erbij gepakt, top ding!!

3 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd naar deze.. bij mijn zoon de puckababy gebruikt maar deze meid lijkt dat totaal niet fijn te vinden.

3 jaar geleden

Ik heb hem al in huis samen met een gewone slaapzak. Wil vannacht eerst de gewone proberen, maar als meneer alsnog te onrustig is dan pak ik de swaddle up erbij

3 jaar geleden

De swaddle up is echt geweldig. Super slaapzak voor onrustige baby en ligt lekker in zijn natuurlijke houding!

3 jaar geleden

Hier ligt mijn mannetje er lekker in! Inmiddels na 3.5 week wel de grotere nu moeten aanschaffen. Groeien snel uit de eerste.

3 jaar geleden

Bedankt allemaal voor de reacties, ik heb vandaag een bestelling gedaan, ben erg benieuwd hoe ze zal slapen in die slaapzak.

3 jaar geleden

De kleine man heeft er vannacht in geslapen en net zijn middagdutje. Hij slaapt echt stukken rustiger en langer. Ik moet zijn beentjes nog wel met een lakentje toestoppen, anders spartelen die nog wel alle kanten op waardoor hij wakker blijft. Maar ik vind het echt een topding. Hopelijk heb je er zelf ook snel profijt van nu je hem besteld hebt 😉

3 jaar geleden

Ik hoop hem vannacht te kunnen gebruiken. Net voorgewassen 😉

3 jaar geleden

En hoe ging de nacht?

3 jaar geleden

Reactie op VeraAnne

En hoe ging de nacht?
De nacht gaat goed. Ze is veel minder onrustig en slaapt goed tot het weer tijd is voor haar voeding en gaat ook weer makkelijker haar wiegje in na een voeding 👍🏻. Ik ben in ieder geval helemaal verkocht 🥰. Veel fijner dan de ergopouch die ik had voor de middelste! Of de inbakerzakjes die ik had geprobeerd bij de oudste 👍🏻

3 jaar geleden

Reactie op yarajs

De nacht gaat goed. Ze is veel minder onrustig en slaapt goed tot het weer ...
Tijdens de voeding laat je haar dus ook in bet slaapzakje? Ik had er ook al 1 voor de geboorte gekocht op advies van een vriendin, maar had nog niet gebruikt omdat ze volgens de kraamhulp onder een dekentje moest slapen de eerste weken. Gisteren wel geprobeerd om hem aan te doen maar dat vond ze helemaal niks.. vanavond gaan we het nog een keertje proberen.

3 jaar geleden

Tijdens de voeding laat je haar dus ook in bet slaapzakje? Ik had er ook al ...
Ik laat haar ook tijdens de voeding in het slaapzakje, omdat ze anders veel teruggeeft als ik haar na de voeding weer de slaapzak aantrek.

3 jaar geleden

Tijdens de voeding laat je haar dus ook in bet slaapzakje? Ik had er ook al ...
Hier heeft hij ook 1 nacht moeten wennen aan de slaapzak, daarna is het s nachts een heel ander kind

3 jaar geleden

Dankjewel! Het is gelukt! Aanhouden tijdens de voeding helpt ook goed met weer verder slapen. Ik zag alleen dat dit de newborn maat is tot 3,5 kg… dus ik vermoed dat ze vrijdag na het wegen een groter maatje nodig heeft.

3 jaar geleden

Dankjewel! Het is gelukt! Aanhouden tijdens de voeding helpt ook goed met ...
Ik zelf heb die tot 6 kilo, mijn meisje is lekker tenger dus hoop dat ze hem nog even past. En fijn dat het gelukt is ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben er ook eentje aangeschaft, vannacht uitgetest en hij sliep wel goed maar was heel vaak wakker en zeer onrustig en beweeglijk, en viel moeilijk terug in slaap. Denk dat hij in een sprongetje zit en dat de onrust daardoor komt. Heel benieuwd naar de komende nachten. Wel heel schattig om m in de swaddle up te zien liggen. Ik kocht wel onmiddellijk een grotere maat want ze vallen nogal klein uit vind ik.