10 Reacties

3 jaar geleden

Al een maatje groter geprobeerd?

3 jaar geleden

Bij mij werkte een maatje groter ook. Bleef beter zitten. Moest wel sneller verwisselen, dan ging het goed.

3 jaar geleden

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik moet ze nu echt op een andere manier inbrengen naar mijn idee, of ik ben het “verleerd” na een jaar geen menstruatie🤣. Maar merkte ook dat ze er na een poosje gewoon een soort van uitvielen. Dus idd een maatje groter gehaald, moet nog kijken of het verschil maakt!

3 jaar geleden

Precies dit!! Hij zakt naar beneden naarmate die wat voller word. Heb sinds 4 weken een spiraal en vloei ook al 4 weken. Vreselijk 🤭

3 jaar geleden

Reactie op 123fi

Precies dit!! Hij zakt naar beneden naarmate die wat voller word. Heb sinds ...
Ja precies! Ik heb ook al 4 weken bloedverlies na het zetten van de spiraal, het neemt nu eindelijk af🙄

3 jaar geleden

Reactie op mdebruin

Al een maatje groter geprobeerd?
Nee het probleem is juist dat ik hem er niet in krijg… hij floept er juist uit omdat het niet past… alsof hij ergens tegenaan komt. Groter lukt dus sowieso niet

3 jaar geleden

Heb je verder ook klachten? Dit zou namelijk ook kunnen wijzen op een verzakking.

3 jaar geleden

Reactie op Koala15

Heb je verder ook klachten? Dit zou namelijk ook kunnen wijzen op een verza ...
Ik heb verder geen klachten.. denk ik. Welke klachten horen daar bij?

3 jaar geleden

Reactie op Lien-85

Ik heb verder geen klachten.. denk ik. Welke klachten horen daar bij?

3 jaar geleden

Inmiddels is de ongesteldheid na 1 dag alweer weg. Misschien was het nog te droog.. volgende maand maar weer aankijken.