9 Reacties

één jaar geleden

Hi, bij onze dochter van 6 maanden is het precies hetzelfde. Morgen bij het consultatiebureau vragen of dit normaal is

één jaar geleden

Reactie op Pipsb

Hi, bij onze dochter van 6 maanden is het precies hetzelfde. Morgen bij het ...
Oh ben benieuwd wat ze zullen zeggen!

één jaar geleden

Hier heeft meneer van bijna 6 maanden drie ondertanden (2 midden, 1 zijkant) en er komen nu ook 3 boventanden (ook 2 midden en 1 zijkant) door. De volgorde is per kind verschillend, hoewel de meeste kinderen de 'normale' volgorde volgen. Niks om je druk over te maken! 😊

één jaar geleden

Bij onze middelste kwamen er soms 4 tegelijkertijd door. Mevrouw was laat met haar tandjes en haalde dat op deze manier in.

één jaar geleden

Mijn dochter is van 21 mei, dus al 6 maanden. Maar nog geen tandjes te bekennen 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Hier precies zelfde! Onderste 2 tanden kreeg ze met 3 maanden en nu is ze 6 maanden komen komen er tanden door: 1 linker laterale snijtand (rechts vanuit mij) en 1 voortand (die ernaast) vreemd dacht ik?!

één jaar geleden

Reactie op Pipsb

Hi, bij onze dochter van 6 maanden is het precies hetzelfde. Morgen bij het ...
En was het normaal?

één jaar geleden

Reactie op Hellosunshine

En was het normaal?
Ja, bij iedere kind is het weer anders hoe ze er uit komen

één jaar geleden

Hetgeen wat “normaal” is is alleen maar gebaseerd op hoe het, het meeste voorkomt. Dat wil niet zeggen dat het bij elk kindje precies ook in deze volgorde zo is. Je hoeft je dus helemaal geen zorgen te maken! Gr een tandarts