17 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 5 weken, ik ga volgende week een tattoo zetten. De tattoo word nog wel iets bijgewerkt. Het sierstreepje gaat weg. En het voetje komt in het midden onder zijn naam. Met dit ontwerp ben ik heel blij.

3 jaar geleden

Ik heb de letter J op mijn pols, die omgekeerd een L is. Stond oorspronkelijk voor mijn opa’s en vader (voornamen beginnen met een J) en voor mezelf (voornaam begint met een L), maar nu stiekem ook een beetje voor de kids (voornamen beide met een L). Heb ook het getal 20 op mijn onderarm, mijn vriend en ik zijn allebei de 20e jarig, en onze dochter is in 2020 geboren. Ben nog aan het nadenken over iets specifieks voor mn pasgeboren zoon, vind een geboortebloem ook erg leuk! Dus lees even mee ☺️

3 jaar geleden

Ik heb in het ziekenhuis een uitdraai kunnen krijgen van mijn zoontje zijn hartslag. Dus ik ga een stukje van die hartslag met zijn geboortedatum aan de binnenkant van mijn bovenarm tatoëren. Er moet nog wel een ontwerp gemaakt worden. Maar ben nog op zoek naar goede tatoërder ik ben nogal pietje precies🤣

3 jaar geleden

Reactie op Stephanie91193

Ik heb in het ziekenhuis een uitdraai kunnen krijgen van mijn zoontje zijn ...
Wat een vet idee!! Ik heb ooit met een echo volgens mij een stukje hartslag uitgeprint gekregen dus ik houd hem in gedachte :)

3 jaar geleden

Ik heb een tattoo laten zetten voor mijn 1e zoontje, en er komt er ook een voor mijn dochter. Echter werd mij nadrukkelijk geadviseerd dit na 9 maand te doen. 1 tattoo shop zet ze zowieso niet eerder. Verschillende redenen. 1 reden is dat het niet goed is voor de borstvoeding, een andere reden is dat de hormonen kunnen zorgen dat de tattoo snel vervaagt. Hartstikke zonde, dus ik wacht nog even.

3 jaar geleden

Ik heb de geboortekaartjes van mijn zoontjes laten ontwerpen. Ik wil denk ik iets wat op die ontwerpen gebaseerd is. Maar inderdaad pas over een paar maanden. Nu nog te veel hormonen in mijn lijf om rationele beslissingen te maken 😅

3 jaar geleden

Ik heb 16 augustus een afspraak gepland staan. De letter j

3 jaar geleden

Ik heb een afspraak staan in oktober (ivm de zon en vakantie/zwemmen). Ik laat ook de geboortebloem met naam zetten. Ik heb een sleeve met allemaal bloemen die een betekenis hebben voor mij. Oa ook mijn geboortebloem, daar komt de geboortebloem van m’n dochter naast en dus ook haar naam. Een goede shop denkt met je mee en tekent een unieke tattoo voor je. Zoek de stijl op die je mooi vindt en evt een lettertype, zodat de artist een beetje weet wat je mooi vindt. Ik zal een voorbeeld van de tattoo voor m’n moeder bijvoegen (geen roos). Wellicht brengt het je op ideeën of inzichten wat je bijv juist niet wil.

3 jaar geleden

Geen tattoo, maar misschien wel inspiratie, voor als je toch geen tattoo aandurft bijv. 😉! Ik heb de geboortebloemen en geboorte steentjes van mijn kindjes in een hanger laten maken. Op de achterkant van de hanger is de vingerafdruk mijn overleden vader gegraveerd. Hij heeft helaas de 2 jongste niet mogen leren kennen. Maar zo waakt hij voor mijn gevoel over mijn grootste schat💕!

3 jaar geleden

Ik heb wel geen Roos maar deze heb ik voor de oudste laten zetten

3 jaar geleden

Deze tattoo heb ik laten zetten bij de geboorte van mijn oudste. Nu heb ik van mijn jongste dochter ook voetafdrukjes gemaakt en daarvan laat ik ook een voetje met naam tattoeëren zodat de twee voetjes samen voetstapjes vormen 😊

3 jaar geleden

Reactie op Ilonca92

Ik heb wel geen Roos maar deze heb ik voor de oudste laten zetten
Wauww heel mooi🙏

3 jaar geleden

Misschien even op pinterest zoeken voor ideeën 😊

3 jaar geleden

Een aantal jaar geleden een roos en orchidee laten tatoeëren. Niet voor mijn dochter, alhoewel wel toepasselijk.. (Rosa)😅

3 jaar geleden

Reactie op Lililil

Misschien even op pinterest zoeken voor ideeën 😊
Oh pinterest zit al vol gepind 😉

3 jaar geleden

Ik wil graag deze tattoo doen, maar dan met de naam Chris. De linker tattoo heb ik al en m’n man heeft een tattoo met de helft van een leeuw. Vind de style wel matchen 😊😇

3 jaar geleden

Ik wil zoiets onder m’n borst, alleen dan met de naam van onze dochter en in de bloem van haar maand (mei).