Ik ben nu 8w+6 zwanger en ik heb nu sinds deze week dat ik veel meer speeksel heb dan anders. Maar doordat ik veel te veel speeksel heb word ik steeds misselijk en heb ik al verschillende keren moeten overgeven. Maar er komt nooit veel uit, alleen maar het overtollige speeksel. Iemand die dit nog meemaakt en mss tips? Ik heb hierdoor ook altijd een vieze smaak in mijn mond. Als ik iets eet, is het weer even beter, maar nadien komt het terug.
Speeksel dat heb ik niet bijzonder veel...
Maar dat vies smaak heb ik 1 keer meegemaakt...door dat werd ik nog misselijker en moest nog meer overgeven maar had niks meer om te overgeven...
Ik merk dat mijn mond af en toe een ander smaak heeft...maar vies was maar 1 keer.
Mijn moeder heeft dit gehad bij al haar zwangerschappen.. het is echt een heel vervelende kwaal. Ze had altijd een beker of zakje mee om in te spugen. Je moet het vooral niet slikken dat maakt je misselijker. Altijd even uitspugen, verder heb ik niet echt de wondermiddel voor je sorry..
Helaas geen tips, maar wel dezelfde ervaring! Heb er nog niet van hoeven overgeven, maar wel veel speeksel en een rot smaak in m'n mond. Ik ben nu 7+4.