16 Reacties
4 jaar geleden
Hoi hoi!! Ik dacht dat ik de enige was!! Ik gebruik inlegkruisjes zelf kleine maandverband ivm de fijne vleugels aan de zijkant voor mijn vochtverlies.. ik ken het gevoel het goed, wat bij mij heeft geholpen is sudocreme smeren. Eerst even wassen gewoon met water en na afdrogen sudocreme smeren en dan inlegkruisjes gebruiken en bij elke plas beurt verwisselen..
Het heeft bij mij erg veel geholpen dus ik hoop ook bij jou 鉂わ笍
4 jaar geleden
Wauw, ik heb echt precies hetzelfde, ook vanwege Utrogestan en ik merk dat er weer een schimmelinfectie aan zit te komen. Ik neem dan dan 鈥榮 ochtends een gynodaktarin 1200 capsule in en smeer 鈥榮 avonds wat micronazol cr猫me
4 jaar geleden
Ik gebruik wasbare inlegkruisjes. Voelt net als een gewone katoenen onderbroek. Scheelt een hoop inlegkruisjes en afval馃槉
4 jaar geleden
Sudocrem of miconazol hydrocortison creme van de huisarts. Mag je alleen liever niet gebruiken als je naderhand borstvoeding gaat geven maar verder maakt het af en toe niet uit. Klinkt als een smetplek, heb ik ook gehad ivm schurende benen en dan transpireren etc en in het begin irritatie onder mijn borsten.
4 jaar geleden
Wasbaar gebruiken? Ik moest ook utrogestan gebruiken maar enkel s nachts. Is dat een optie? Is veel minder lekgevoelig omdat je gewoon neerligt.
4 jaar geleden
Ik slaap 's nachts zonder ondergoed met een handdoek onder mijn billen. Kreeg dit advies ook van de verloskundige. Zo is de kans zo klein mogelijk dat de boel gaat irriteren.
4 jaar geleden
Ik gebruik het al de hele zwangerschap en heb expres 100% katoenen aangeschaft. Stukje duurder, maar het is echt een verschil! Tip heb ik ooit gehad op een ander forum en heel blij mee. Ik gebruik Sanature al 36 weken en nergens last van 馃檭