16 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi!! Ik dacht dat ik de enige was!! Ik gebruik inlegkruisjes zelf kleine maandverband ivm de fijne vleugels aan de zijkant voor mijn vochtverlies.. ik ken het gevoel het goed, wat bij mij heeft geholpen is sudocreme smeren. Eerst even wassen gewoon met water en na afdrogen sudocreme smeren en dan inlegkruisjes gebruiken en bij elke plas beurt verwisselen.. Het heeft bij mij erg veel geholpen dus ik hoop ook bij jou 鉂わ笍

4 jaar geleden

Wauw, ik heb echt precies hetzelfde, ook vanwege Utrogestan en ik merk dat er weer een schimmelinfectie aan zit te komen. Ik neem dan dan 鈥榮 ochtends een gynodaktarin 1200 capsule in en smeer 鈥榮 avonds wat micronazol cr猫me

4 jaar geleden

Ik gebruik ze ook maar ik wissel overdag om de 2 uur mn onderbroek soms eerder. Inlegkruisje zorgde bij mij voor jeuk. Na de middag neemt het sws af gelukkig.

4 jaar geleden

Ik vind wasbare inlegkruisjes ideaal, makkelijk uit te wassen en voelt aan als een gewone katoenen onderbroek

4 jaar geleden

Wat bij mij heeft geholpen is na douchen wat bephanten baby zalf smeren en dan zonder ondergoed slapen.

4 jaar geleden

Ik gebruik al jaren de inlegkruisjes van sanature. Is 100% katoen en zacht en flexibel. Vind ze wel prijzig maar echt de moeite waard..

4 jaar geleden

Ik gebruik wasbare inlegkruisjes. Voelt net als een gewone katoenen onderbroek. Scheelt een hoop inlegkruisjes en afval馃槉

4 jaar geleden

Ik gebruik inlegkruisjes van Kruidvat eigen merk. Dagelijks, al sinds voor de zwangerschap van mijn zoontje (bijna 16mnd) en nog nooit ergens last van gehad. Misschien werken deze voor jou ook? 馃槝 Succes! Nog eventjes 鉂わ笍

4 jaar geleden

Ze hebben van Always nu een nieuwe variant 100% organic cotton, die zitten veel fijner als de gewone always en die heb je ook als lamge variant

4 jaar geleden

Inlegkruisjes zonder plastic gebruiken? Volgens kraamzorg bevorderd dat infectie en irritaties. Dus bvb de organic Cotton van always

4 jaar geleden

Ik denk dat je allergisch reageert op die van Always. Hier dezelfde klachten.. ik gebruik er zonder geur of Gwn maandverband i.p.v. inlegkruisjes Of zoals er iemand anders zei: herbruikbare..

4 jaar geleden

Sudocreme misschien?

4 jaar geleden

Sudocrem of miconazol hydrocortison creme van de huisarts. Mag je alleen liever niet gebruiken als je naderhand borstvoeding gaat geven maar verder maakt het af en toe niet uit. Klinkt als een smetplek, heb ik ook gehad ivm schurende benen en dan transpireren etc en in het begin irritatie onder mijn borsten.

4 jaar geleden

Wasbaar gebruiken? Ik moest ook utrogestan gebruiken maar enkel s nachts. Is dat een optie? Is veel minder lekgevoelig omdat je gewoon neerligt.

4 jaar geleden

Ik slaap 's nachts zonder ondergoed met een handdoek onder mijn billen. Kreeg dit advies ook van de verloskundige. Zo is de kans zo klein mogelijk dat de boel gaat irriteren.

4 jaar geleden

Ik gebruik het al de hele zwangerschap en heb expres 100% katoenen aangeschaft. Stukje duurder, maar het is echt een verschil! Tip heb ik ooit gehad op een ander forum en heel blij mee. Ik gebruik Sanature al 36 weken en nergens last van 馃檭