7 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben gisteren geweest en moet eerlijk zeggen dat ik het erg vond tegenvallen ten opzichte van eerdere jaren. Merken als HEMA, Kruidvat, Etos, Prénatal, zeeman, c&a.. waren er helemaal niet.
Ook de daadwerkelijke beurs aanbiedingen vond ik persoonlijk erg tegenvallen. Niet anders dan aanbiedingen die je in elke winkel wel eens hebt.
In de Woezel en Pip shopper zit een blik opvolgmelk op basis van geitenmelk, een paar sokjes, een medela speentje, rozijntjes in uitdeeldoosjes, een pak billen doekjes, een tandenborsteltje, wat sample producten en verder voornamelijk reclame inderdaad.
4 jaar geleden
Reactie op Aardbeitje13
Ik ben gisteren geweest en moet eerlijk zeggen dat ik het erg vond tegenval ...
Hoi, jammer dat het toch wat minder was dat voorgaande jaren. Ik ga nog eens nadenken of ik de shopper ga kopen. Zijn niet echt producten die we heel snel gaan gebruiken of ik heb het al in huis.
4 jaar geleden
Ik volg het luierhuis op Instagram en vanuit hen weet ik dat ze met een wasbare luierstand daar staan. Zeker de moeite waard! :)
4 jaar geleden
Little Dutch producten hadden helemaal geen korting. Waren zelfde prijs die op site van Babypark ook vermeld staat. Avent producten waren wel met korting