7 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons heeft het geholpen dat hij met het neusmasker ook mag spelen. Niet op de grond maar wel als we hem verschonen dan krijgt hij het in zn handen en ook wel bij aankleden etc. We geven dan ook niet standaard dan altijd een pufje als hij er mee heeft gespeeld. Wij merken dat het nu met 10 maanden juist makkelijker is. Hij ademt eindelijk minimaal 5x zonder gedoe, terwijl het hiervoor ook moeilijk was!

3 jaar geleden

Inderdaad hier ook laten spelen ermee... Nog steeds niet altijd zn favoriet, maar met een beetje bewegen ondertussen met mn vingers wil wel helpen.

3 jaar geleden

Hier vind ze het ook niet leuk, maar we maken er een soort spel van. En vooral complimenteren tussendoor helpt hier. En een beetje gek doen ;) ze moet 10x inhaleren, dit lukt vaak niet, maar in ieder geval 5 red ze zeker

3 jaar geleden

Wij laten hem er ook mee spelen. En er is 1 filmpje op BabyTV waar hij gek op is dus dat werkt altijd hier 馃檲

3 jaar geleden

mijn zoon is ook 9maand en veel luchtweg klachten en moet hier aerosollen en wij doen dit met bumba of tiktak

3 jaar geleden

Toen Vik 5 maanden was kreeg hij den puffer. Dit deed hij heel goed 2 a 3x per dag. Soms zelfs tot 8x per dag als het heel erg was. Tot op de dag van vandaag. (Volgende week 9 maanden) geen problemen met puffen. Moet wel zeggen de ene keer gaat het beter dan de andere keer. Ik puf hem op het verschoonkusse som houd hij even de puffer vast. Soms begin ik al meteen met puffen. Hebben vandaag zelfs AB gekregen omdat puffen niet meer hielp.

3 jaar geleden

Hier ook mee laten spelen. Even checken of het mond masker niet te klein is. En met huilen ademen ze juist heel goed in. Wel vervelend maar wel nodig. Zeg ik zelf ook als astma pati毛nt.