6 Reacties

20 dagen geleden

Ik neem aan de je bedoelt dat er 2 gangpaden zijn ipv 1. Want nooduitgangen heb je aan beide kanten dacht ik 🤔 Ik weet niet van in het midden, maar zeker niet bij de nooduitgang.

20 dagen geleden

Zojuist bij de HEMA een waterkleurboekje gehaald en raamstickers

20 dagen geleden

Heb bij boekenvoordeel een Bing kleurboek gehaald (dochter is fan van Bing), maar daar hadden ze ook nog andere leuke kleurboeken en 1+1 gratis. Daarnaast een busy board boek via Ali besteld. Raamstickers wil ik ook nog halen. En ik neem een bakje met vakjes mee waar ik lekkere snacks in doe, is ze ook even zoet mee hoop ik 🙈😊

19 dagen geleden

Reactie op ii20

Ik neem aan de je bedoelt dat er 2 gangpaden zijn ipv 1. Want nooduitgangen ...
nou bij kleinere vliegtuigen niet dus lees ik net toevallig in een ander topic, heel fijn!!

19 dagen geleden

Reactie op Vlinder94

nou bij kleinere vliegtuigen niet dus lees ik net toevallig in een ander to ...
Ja, ik zag het daar ook net!

19 dagen geleden

Wij hadden laatst dit meegenomen en ingepakt: Djeco magische water kleurplaten. Ze hebben een toepasselijke serie ‘in de lucht’. Deze blijven echt mooi, het magische laagje gaat er niet vanaf (helaas was dit wel het geval bij het Zeeman boekje dat we eerder kochten). Boekje - Nijntje vliegt. Dit boekje wil ze nu nog iedere dag lezen en dan kletsen we nog na over de vliegreis. Doosje rozijntjes en dadelreepje ook ingepakt, dit zijn voor haar echt traktaties. Raam stickers van Makii, en dan de baby dieren omdat ze binnenkort grote zus wordt en veel bezig is met baby’s. Ze hebben ook andere thema’s en deze plakken super goed. Omdat we niet wisten of we hij het raam zouden zitten heb ik vier afbeeldingen uit een natuur tijdschrift gehaald en deze geplastificeerd, zodat ze de stickers ook hierop kon plakken. Wij vonden dit voldoende, reizen altijd minimalistisch met alleen handbagage. Maar als we meer mee wilden nemen had ik een Magnetibook of magnetisch tekenbord ook nog een leuk gevonden! Ps als noodoplossing hadden we (ik dacht) Kikker of Nijntje gedownload op Netflix. Op de heenreis even nodig gehad, op de terugreis niet. Fijne vlucht!