16 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee 😅

4 jaar geleden

Wat een ramp zijn die borsten zeg.. Ik heb er al een hoop besteld en weer teruggestuurd. Uit frustratie bijna flesvoeding overwogen. Heb zelf nu ongeveer een H cup (denk ik) maar niets zit goed. Kom maar door met die ultieme tip!

4 jaar geleden

Ik lees ook even mee, ben van cup E naar G gegaan😂😅

4 jaar geleden

Het is verschrikkelijk! Haha.. hier ook nu 80G en heb denk ik al op 15 sites besteld en weer teruggestuurd… dus geen 100% tips, behalve veeeeeel proberen 😔😔 Poging van deze site is nu onderweg, wel prijzig, maar iemand was enthousiast: https://www.lace-lingerie.nl 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Ik heb me ook suf gezocht naar fijne bh’s met grote cup. Uiteindelijk heb ik er besteld die ik eigenlijk te duur vond, maar ik vind ze nu elke euro waard. Het merk Anita maternity. Ze kosten wel rond de € 50,-, maar ik had zo’n pijn en nu niet meer!

4 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont. Maar ik ben in Duiven geslaagd na heel wat passen. Ze zitten ook in Apeldoorn. Heb zelf 85I http://www.bodywearsuperstore.nl/

4 jaar geleden

Ik heb er 1 van zizzi, zit heel fijn

4 jaar geleden

Hier ook een vrij grote cup (D/E gok ik nu?) en het blijft een zoektocht inderdaad. Bij mijn vorige zwangerschap niet helemaal tegenkomen waarvan ik echt dacht dit is het… maaar laatst heb ik op bhsupport hele fijne besteld; BRAVADO BODY SILK zwangerschaps- en voedingsbh, zonder beugel. Ik heb de ‘normale’ versie maar je hebt ook een versie voor grotere cupmaten dan D. Ik was verbaasd hoe fijn ze zitten en toch nog ondersteuning geven.. dat miste ik vaak met lekker zittende bh’s voor grotere cupmaten. Ze zijn wel wat prijzig maar vind ze echt elke euro waard! Mijn borsten doen geen pijn meer en ik voel deze bh’s ook niet zitten. Maar vooral dat ze voldoende steun geven was voor mij heel belangrijk. Ik zou zeggen proberen deze is 😊 Ze hebben een gratis omruilservice mocht de maat niet kloppen en in de maattabellen bij de bh’s zelf zie je welke maat je moet bestellen bij welke omvang/ cupmaat. Hopelijk hebben jullie hier iets aan!

4 jaar geleden

Heb cup E normaal (en van anita F)heb ze van Anita. Zitten goed. Bij Wehkamp regelmatig in de aanbieding!

4 jaar geleden

Ik heb die van cake lingerie. Heel tevreden over. Voor de zwangerschap had ik 75G, ik weet niet wat ik nu heb maar maat L gaat tot cupmaat H of zo.

4 jaar geleden

Reactie op LizBG

Hier ook een vrij grote cup (D/E gok ik nu?) en het blijft een zoektocht in ...
Op welke site heb je deze besteld?

4 jaar geleden

Reactie op susanne81

Op welke site heb je deze besteld?

4 jaar geleden

Ik heb er nu ook 2, ze zitten top. Zo lang gezocht. Bedankt voor de tip😄

4 jaar geleden

Reactie op Annettee10-06

Ik heb er nu ook 2, ze zitten top. Zo lang gezocht. Bedankt voor de tip😄
Oh wat fijn! Ik vond ze ook direct fijn zitten! Knellen niet en ondersteunen. Heel fijn!

4 jaar geleden

Lidl!