50 Reacties

3 jaar geleden

Nog geen idee. Dacht gewoon beschuit met muisjes. Maar miss wel leuke ideeën hier dus ik lees graag mee!.

3 jaar geleden

https://www.geboortekoekjes.nl Bij mijn vorige zoontje ook hier besteld, ik heb toen 120 stuks besteld (kost maar €4 meer vergeleken 60 stuks) Per stuk verpakt en erg lekker! Had ze ook gewoon op tafel staan voor visite

3 jaar geleden

Lange vingers gedipt in chocolade met muisjes!

3 jaar geleden

Lekker simpel

3 jaar geleden

Deze koekjes en nog veel meer verschillende kan je bestellen bij @chique_taartje op Instagram. Zo leuk! 🥰

3 jaar geleden

@chique_taartje op Instagram

3 jaar geleden

Voor een meisje kan je leuk roze koeken of tompouce mini’s (haal je uit de diepvries) versieren met muisjes. Voor jongens misschien iets van soesjes (ook gewoon uit de diepvries) of cakejes.

3 jaar geleden

Hey! Je kan ook halve stroopwafels dippen in chocola en het met blauw of roze spikkelen.

3 jaar geleden

Allemaal leuk maar ben benieuwd of er ook mensen zijn met gezonde alternatieven. Geen idee hoe het bij jullie zit maar bij ons op het kdv willen ze zo min mogelijk ongezonde traktaties.

3 jaar geleden

Mijn zoontje kreeg laatst een bellenblaas met een leuke tekst erop.

3 jaar geleden

Zoiets leek me wel leuk, je kan zelf een bloemen mengsel kiezen en ik dacht dan doe ik er biologische rozijntjes of abrikoos bij.

3 jaar geleden

Ik ga een mini kleurplaatje uitdelen met 2 krijtjes erbij.(in de kleuterklas) op het kdv mag er nog steeds niet getrakteerd worden. Bij m’n 2e had ik m’n zoon een grote hoera een baby kleurplaat uit laten delen met een klein doosje potloodjes op t kdv.

3 jaar geleden

Voor gezonde alternatieven kan je een ijshoorntje vullen met stukjes fruit of aardbeien aan een satéstok prikken.

3 jaar geleden

Dankjewel voor het reageren ❤️

3 jaar geleden

Hier haal ik mini beschuitjes, en muisjes en een pak boter. Schaal aardbeien en frambozen erbij om lekker van te smikkelen. Wil ze niet te veel werk geven, gezonde traktatie en als ik het in de ochtend maak krijg je zo'n nat beschuitje wat smerig is..

3 jaar geleden

Ik heb dit gemaakt voor mijn dochter om uit te delen! Vind het leuk geworden!

3 jaar geleden

Reactie op Annick0806

Ik heb dit gemaakt voor mijn dochter om uit te delen! Vind het leuk geworde ...
Heel leuk geworden! 🥰

3 jaar geleden

Wij gaan dit maken maar dan in het roze 😊

3 jaar geleden

Ik ga zo iets maken en voor de juffen beschuit met muisjes of roze koeken

3 jaar geleden

Reactie op Annick0806

Ik heb dit gemaakt voor mijn dochter om uit te delen! Vind het leuk geworde ...
Wat ontzettend leuk!! Waar heb je dit allemaal vandaan?