84 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb mini strand setjes gehaald (€0.99 bij action, emmertje, vormpjes en een schepje) leuk kaartje eraan "snoepje" (krentjes denk ik) erbij. Eindelijk een zomer verjaardag 🫣😅

3 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Ik heb mini strand setjes gehaald (€0.99 bij action, emmertje, vormpjes en ...
Oh ik had net hetzelfde idee van die strandsetjes en dacht er mandarijntjes bij te doen en eventueel een cake te bakken. Men dochter is allergisch aan koemelk dus een cake met Koemelkvrije boter. En ze zijn ook maar met 6 in de opvang dus dan is dat qua kostprijs goed te doen.

3 jaar geleden

Ik ga zoiets maken, met een stoepkrijtje erin. Dan kan achterop het ‘diertje’ zijn naam & hoera 1 jaar 🥳

3 jaar geleden

Helaas mogen wij niet trakteren! 😥

3 jaar geleden

Ik ga zoiets maken en dan met een zakje uitdeelsoepstengels van de ah en mss een leuk uitdeelcadeautje van de action er bij ofzo

3 jaar geleden

Reactie op BriegRC

Helaas mogen wij niet trakteren! 😥
ooh dat is jammer, wat is daar de reden van? hopelijk kan je dan nog met verjaardagsfeestje aan kindjes geven die op bezoek komen🤗

3 jaar geleden

De Hema heeft maisstengels in de vorm van eendjes. Daarvan geef ik een handje in een cellofaanzakje samen met een badeendje (ook van de Hema). En op het zakje heb ik deze sluitstickers besteld: https://www.zelftraktatiesmaken.nl/a-73700856/stickers-gepersonaliseerd/sticker-er-is-er-eendje/#description . Ook de cellofaanzakjes en de cadeauzakjes voor de leidstertraktatie komen daar vandaan trouwens. Staan veel leuke dingen op, ook kant en klaar. Ook leuk om te kijken onder ‘foto’s van klanten’ voor inspiratie. De leidsters krijgen een zakje thee en wat mini Tony Chocolony’s in een leuk zakje.

3 jaar geleden

Kleurboekjes van bij Hema. Speciaal voor traktatie

3 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Die heb ik vandaag ook gehaald!

3 jaar geleden

Deze had ik voor mijn dochter met 1 jaar

3 jaar geleden

Bellenblaas. Mijn zoontje wordt helemaal blij van bellen en als volwassene is het stiekem ook wel leuk om te doen. Heb van andere traktaties al zoveel eten liggen wat ik hem zelf nog niet geef 🥲 dat ik daar niet aan wou beginnen. Groep is 0-2 jaar oud, dus best een verschil qua wat kindjes mogen.

3 jaar geleden

Is trakteren met 1 jaar al echt een ding? Ik had gehoopt daar onderuit te komen tot aan de kleuterschool... Jullie zijn wel creatief zeg, wat een mooie traktaties!

3 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt

3 jaar geleden

Reactie op nina_n_

Is trakteren met 1 jaar al echt een ding? Ik had gehoopt daar onderuit te k ...
Hier wordt het gedaan door alle andere ouders dus doen we mee. Ik had het liever ook nog niet gehad maar vind het moeilijk niet mee te doen

3 jaar geleden

Ik heb dit gemaakt

3 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Deze wilde ik ook halen, helaas bij de action hier in het dorp maar 2 op voorraad, dus nog wat meer scoren bij een andere winkel

3 jaar geleden

Zoek eens op banaan tractatie op Google en je ziet hele grappige tractaties. Ik vind zelf dat gezonde tractatie belangrijk is. We hebben al paar van die plastic prul dingen gehad en die gingen gelijk de prullenbak in.

3 jaar geleden

Vandaag deze uitgedeeld bij de gastouder

3 jaar geleden

Allemaal van de Action, bellenblaas, plastic bootje, ballonnetje en rozijntjes, zakje is ook van de Action

3 jaar geleden

Deze gemaakt. Zelf spulletjes verzameld.