84 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Joyce0031
Ik heb mini strand setjes gehaald (€0.99 bij action, emmertje, vormpjes en ...
Oh ik had net hetzelfde idee van die strandsetjes en dacht er mandarijntjes bij te doen en eventueel een cake te bakken. Men dochter is allergisch aan koemelk dus een cake met Koemelkvrije boter. En ze zijn ook maar met 6 in de opvang dus dan is dat qua kostprijs goed te doen.

3 jaar geleden
Ik ga zoiets maken en dan met een zakje uitdeelsoepstengels van de ah en mss een leuk uitdeelcadeautje van de action er bij ofzo

3 jaar geleden
De Hema heeft maisstengels in de vorm van eendjes. Daarvan geef ik een handje in een cellofaanzakje samen met een badeendje (ook van de Hema). En op het zakje heb ik deze sluitstickers besteld: https://www.zelftraktatiesmaken.nl/a-73700856/stickers-gepersonaliseerd/sticker-er-is-er-eendje/#description . Ook de cellofaanzakjes en de cadeauzakjes voor de leidstertraktatie komen daar vandaan trouwens. Staan veel leuke dingen op, ook kant en klaar. Ook leuk om te kijken onder ‘foto’s van klanten’ voor inspiratie. De leidsters krijgen een zakje thee en wat mini Tony Chocolony’s in een leuk zakje.
3 jaar geleden
Bellenblaas. Mijn zoontje wordt helemaal blij van bellen en als volwassene is het stiekem ook wel leuk om te doen.
Heb van andere traktaties al zoveel eten liggen wat ik hem zelf nog niet geef 🥲 dat ik daar niet aan wou beginnen. Groep is 0-2 jaar oud, dus best een verschil qua wat kindjes mogen.
3 jaar geleden
Allemaal van de Action, bellenblaas, plastic bootje, ballonnetje en rozijntjes, zakje is ook van de Action