33 Reacties
4 jaar geleden
Hoi!
Wij gaan voor de Bugaboo donky twin. Gewoon via marktplaats, want die zijn nieuw erg duur. Ik vind dat een mooie wagen omdat je beide kindjes dan kunt zien en je hebt ruimte voor je boodschappen. We hebben wel even de voordeur opgemeten of ie erdoorheen zou passen.
Hebben er een op het oog waar we binnenkort gaan kijken. Hopelijk kunnen mijn man en ik er allebei goed achter aangezien ons lengte verschil nogal groot is 😅
4 jaar geleden
Hier ook in verwachting van een tweeling❤️❤️
Wij willen ook graag een kinderwagen waarbij ze naast elkaar liggen en je je kleintjes dus allebij goed kan zien. Wij hadden deze kinderwagen gevonden: https://www.bol.com/nl/nl/p/freestyle-twins-duowagen-2-in-1-black-85b-tweeling-kinderwagen/9200000127206482/
Ik zag er nog reviews over maar hij lijkt me wel prima😊
4 jaar geleden
Reactie op ZPC
Hier ook in verwachting van een tweeling❤️❤️
Wij willen ook graag een kinde ...
Die ziet er erg goed uit. Ik kan alleen niks vinden of je er ook de autostoeltjes in kan klemmen. Heb jij daar wel al iets over gelezen toevallig?
4 jaar geleden
Geen 2-ling m’n kindjes schelen allemaal 1jaar dus wel een duo wagen, heb de bugaboo donkey duo ben er heel tevreden over 🥰
4 jaar geleden
Hi!
Wij verwachten ook een tweeling en willen ook graag een wagen waarbij je ze beide ziet. Onder/boven elkaar lijkt me heel onhandig. Ik vind het bijzonder dat er zo weinig aanbod is voor kinderwagens naast elkaar, dus wij gaan ook voor de bugaboo donkey twin.
Ik twijfel nog of we voor tweedehands of nieuw gaan. Nieuw is erg duur, maar als hij tweedehands is, dan moet hij wel echt schoon en in goede staat zijn.. Ik zie toch vaak foto's van kapotte handvatten of een beetje uitgeleefde wagens en dan denk ik: kan ik er dan nog fatsoenlijk een aantal jaar mee door? Lastig!
4 jaar geleden
Geen 2-ling m’n kindjes schelen allemaal 1jaar dus wel een duo wagen, heb d ...
Ik verwacht geen tweeling, maar heb wel twee kindjes straks, die ik beide in de wagen moet hebben. De eerste wandelt er anders gegarandeerd vandoor.
Ik vroeg me alleen af of je nog wel behoorlijk door winkelpaden kunt lopen als je ze naast elkaar hebt? En door deuren heen enzo.
Ik heb een duowagen uitgeprobeerd waar je ze achter elkaar hebt zitten, maar dan is het weer heel lastig om een stoepje op en af te komen lijkt mij.
4 jaar geleden
Reactie op Sunshineafterrain
Ik verwacht geen tweeling, maar heb wel twee kindjes straks, die ik beide i ...
Ze adverteren wel dat de wagen door de meeste deuren zou passen. De bugaboo donkey twin zou 74cm breed zijn. Wij hebben het opgemeten en passen in ieder geval door onze eigen deur heen. Ik verwacht in supermarkten geen probleem. Ik weet echter niet hoe breed de paden van Bijv. De Kruidvat zijn (zeker gezien zij vaak dingen op de grond hebben staan..).
4 jaar geleden
Ook wij zijn ons aan het verdiepen in de tweeling kinderwagens.
Ik herken het dat mensen hier ze niet onder en boven willen hebben. Dat lijkt mij ook niks.
Ik hoop dat de bugaboo donkey twin door onze deur past. We moeten het nog even opmeten🤞
4 jaar geleden
Reactie op Sunshineafterrain
Ik verwacht geen tweeling, maar heb wel twee kindjes straks, die ik beide i ...
De bugaboo is een rolstoelformaat (niet als de maxicosi er op staat)
Dus hij past door een standaard deur heen🥰
4 jaar geleden
De bugaboo is een rolstoelformaat (niet als de maxicosi er op staat)
Dus h ...
En wat ik heel handig vind is dat er nog een meerijdplankje op kan, maar je dus ook ervoor kan kiezen hem voor 1 kindje te gebruiken + meerijdplankje voor als je bijv ergens bent waar ze gewoon kunnen wandelen
4 jaar geleden
Reactie op Josie_91
Is ie dan smaller of juist breder met twee maxicosi’s. Weet je dat toevalli ...
Breder helaas🥲