24 Reacties

4 jaar geleden

Waarom geen combi? Febe Romee vind ik ook mooi. Voorkeur gaat wel uit naar Febe overigens 😊 Vervelend dat je Flore niet kan gebruiken. Ook een heel mooie naam geweest.

4 jaar geleden

Febe vind ik net iets leuker 😊

4 jaar geleden

Ik vind Romée heel mooi en origineel! Maar als Flore voor jullie dé naam was zou ik me daar bij houden! Als het goed voelt moet je niet veranderen. Maar hoe dan ook; Romée! 🙂❤️

4 jaar geleden

Oh vind beide leuk! Snap je twijfels wel. Dat heb ik met de 2 jongensnamen waar we tussen twijfelen. Is er een naam dat beter klinkt met jullie achternaam? Wellicht helpt dat nog in je keuze? Ik vind Romée erg leuk, maar Febe ook. Ik zou Fébe dan wel met het streepje op de é schrijven denk ik. Echt helpen kan ik je dus niet merk ik al 😅

4 jaar geleden

Hoe spreek je de naam Febe uit? Hier in Nederland heb ik deze naam nog niet voorbij zien komen. Lijkt op Phoebe (fiebie) of Febo (fébó), maar ik denk eerder aan Fè-bu. Of is het zoals hierboven dat het Fébe is? Romée komt vaker voor. Ook heel leuk

4 jaar geleden

Hoe spreek je de naam Febe uit? Hier in Nederland heb ik deze naam nog nie ...
Heel fonetisch spreken wij het ongeveer uit als feebu 🙊

4 jaar geleden

Reactie op xElkex

Heel fonetisch spreken wij het ongeveer uit als feebu 🙊
Ja zo spreek ik het ook uit idd. Ik kom NL maar toevallig zat er bij mijn dochtertje destijds ook een Fébe op het Kdv. Daar ken ik de naam van ☺️

4 jaar geleden

Jammer van jullie eerste naam, Flore. Dat is een hele leuke naam. Ik weet niet zo goed hoe je Febe uitspreekt? Ik zeg nu zelf Feebie, maar ik lees hieronder ook Feebu.

4 jaar geleden

Romee, veel leuker. Febe klinkt voor mij niet als een meisjesnaam, maar misschien omdat ik het ook nog nooit gehoord heb.

4 jaar geleden

Ik zou ook gaan voor fébe

4 jaar geleden

Fébe, vooral ook vanwege de mooie betekenis!

4 jaar geleden

Wat jammer ik vind Flore een prachtige naam! En die van jullie is niet te vergelijken met de ander! Een half jaar voor ons eerste meisje Juliette werd geboren werd een kindje in de familie van mijn vriend geboren met je raad het al een meisje Juliette. Was er mega erg van ontdaan en over alles getwijfeld maar toch samen besloten dat dit de naam was vanaf dag 1! en geen seconde spijt van

4 jaar geleden

Reactie op claire elise

Wat jammer ik vind Flore een prachtige naam! En die van jullie is niet te v ...
Helaas ziet mijn vriend het echt niet meer zitten om haar nog Flore te noemen. 😕

4 jaar geleden

Reactie op xElkex

Helaas ziet mijn vriend het echt niet meer zitten om haar nog Flore te noem ...
Misschien kun je mij verhaal vertellen maakt het nog iets los! Anders altijd eigen gevoel volgen samen is het belangrijkste maar vind het echt vervelend voor jullie💕dikke kus

4 jaar geleden

Reactie op claire elise

Misschien kun je mij verhaal vertellen maakt het nog iets los! Anders altij ...
Zal ik zeker eens doen. Maar vrees ervoor.🙊 We komen er nog wel… alleen wat langzamer dan gepland🤷🏼‍♀️😂 erg lief van je ! 🥰

4 jaar geleden

het is dat ik een jongen krijg maar Romee , i love it 💜💜🥺🥰

4 jaar geleden

Ik vind Romee mooi😊😊 Of een andere variant op Flore(Floortje, of zo) of als tweede naam? Je kan het ze uitleggen dat dat ook jullie naam was toch?

4 jaar geleden

Als wij een meisje hadden gekregen hadden we haar Romee genoemd.. Vind ik persoonlijk mooier

4 jaar geleden

Romée!

4 jaar geleden

Febe