Ik vind dit een geweldige leeftijd! Mijn zoon geniet enorm van uitjes. Dus een topic om leuke uitstapjes te delen.
En ik vroeg me af hoeveel leggen jullie maandelijks aan de kant voor uitjes/ vakanties etc?
Wij hebben een abo op Plaswijckpark. Super leuk!
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar het zit in Rotterdam
We doen nog veel meer hoor, maar Plaswijckpark met regelmaat
Plaswijckpark is indd heel leuk! Afgelopen weekend zijn we naar Avonturen boerderij Molenwaard geweest
Zwembad
Regelmatig naar de kinderboerderij
Hij krijgt voor zn verjaardag een abo voor de dierentuin
Wij hebben in de buurt wel van die meertjes met een strandje/speeltuin/restaurant
Vogeltjeskelder
Mn moeder heeft een abbonement op Blijdorp, voor als ze op mn dochter past.
En wij gaan naar de kinderboerderij, de speeltuin, heeeel soms Ballorig (😬) tijdens het peuterochtendje.
We zijn naar het Spoorwegmuseum geweest, naar het Nijntjemuseum, naar een Bumba theater show (echte aanrader! Zo leuk!) En binnenkort hopelijk naar de Dikkie Dik film.
Ohja, en koeien kijken, kalfjes aaien en tractor rijden bij de buren van opa en oma 😆 de koeien vond ze eng, de rest fantastisch.
Wij hebben een abbo op hemelrijk ( volkel nb) super leuk! Daarnaast gaan we geregeld naar de kinderboederij en speeltuintjes. Ook het zwembad is hier erg geliefd
Ik weet niet waar je woont maar Nordhorn (Duitsland) heeft een hele leuke dierentuin waar je veel dieren (konijnen, biggetjes, schaapjes) kunt aaien en in het hok van bijvoorbeeld de parkieten kan. Je kan ook voer kopen en ze voeren. Dus geen hele grote dieren zoals olifanten en giraffes maar kleinschalige, schattige dierentuin. Zijn wij van t weekend nog geweest 🥰
Iemand nog tips voor Drenthe? 😄🙈
Manderveense aardbei
Troubadour Tubbergen
Villa kakelbont tilligte
Rouwers Ootmarsum
Morskieft
Klein afrika / dierenpark hulsbeek
Ijskuip Denekamp
De waarbeek Hengelo
Ik ben nog niet overal zelf geweest.
Afgelopen weekend bij de julianatoren geweest en ze vind het prachtig!
Ze hebben ook een gezinsabbo waar opa's en oma's ook op mee mogen. Daarmee kan je het in 2x uit hebben.