14 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een abo op Plaswijckpark. Super leuk! Ik weet niet waar je vandaan komt, maar het zit in Rotterdam We doen nog veel meer hoor, maar Plaswijckpark met regelmaat

2 jaar geleden

Plaswijckpark is indd heel leuk! Afgelopen weekend zijn we naar Avonturen boerderij Molenwaard geweest Zwembad Regelmatig naar de kinderboerderij Hij krijgt voor zn verjaardag een abo voor de dierentuin Wij hebben in de buurt wel van die meertjes met een strandje/speeltuin/restaurant Vogeltjeskelder

2 jaar geleden

Mn moeder heeft een abbonement op Blijdorp, voor als ze op mn dochter past. En wij gaan naar de kinderboerderij, de speeltuin, heeeel soms Ballorig (😬) tijdens het peuterochtendje. We zijn naar het Spoorwegmuseum geweest, naar het Nijntjemuseum, naar een Bumba theater show (echte aanrader! Zo leuk!) En binnenkort hopelijk naar de Dikkie Dik film. Ohja, en koeien kijken, kalfjes aaien en tractor rijden bij de buren van opa en oma 😆 de koeien vond ze eng, de rest fantastisch.

2 jaar geleden

Wat een leuk topic! Iemand leuke ideeën voor Noord-Holland?

2 jaar geleden

Wij hebben een abbo op hemelrijk ( volkel nb) super leuk! Daarnaast gaan we geregeld naar de kinderboederij en speeltuintjes. Ook het zwembad is hier erg geliefd

2 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont maar Nordhorn (Duitsland) heeft een hele leuke dierentuin waar je veel dieren (konijnen, biggetjes, schaapjes) kunt aaien en in het hok van bijvoorbeeld de parkieten kan. Je kan ook voer kopen en ze voeren. Dus geen hele grote dieren zoals olifanten en giraffes maar kleinschalige, schattige dierentuin. Zijn wij van t weekend nog geweest 🥰 Iemand nog tips voor Drenthe? 😄🙈

2 jaar geleden

Reactie op Chaoot

Ik weet niet waar je woont maar Nordhorn (Duitsland) heeft een hele leuke d ...
Jaaa die is heel leuk! Tips voor Drenthe heb ik helaas niet, wij wonen in Twente

2 jaar geleden

Reactie op KimRu

Jaaa die is heel leuk! Tips voor Drenthe heb ik helaas niet, wij wonen in T ...
Wel tips voor Twente dan ? 😁

2 jaar geleden

Reactie op Camplies

De hoge boekel in de omgeving van losser. Gingen wij vroeger als kind al heen.

2 jaar geleden

Reactie op Camplies

Manderveense aardbei Troubadour Tubbergen Villa kakelbont tilligte Rouwers Ootmarsum Morskieft Klein afrika / dierenpark hulsbeek Ijskuip Denekamp De waarbeek Hengelo Ik ben nog niet overal zelf geweest.

2 jaar geleden

Afgelopen weekend bij de julianatoren geweest en ze vind het prachtig! Ze hebben ook een gezinsabbo waar opa's en oma's ook op mee mogen. Daarmee kan je het in 2x uit hebben.

2 jaar geleden

Reactie op KimRu

Manderveense aardbei Troubadour Tubbergen Villa kakelbont tilligte Rouwers ...
Troubadour, rouwers, moraliserende en klein Afrika zijn top! Rouwers nog wel echt onder toezicht.. zijn pittige kooktoestellen haha

2 jaar geleden

Reactie op Camplies

Troubadour, rouwers, moraliserende en klein Afrika zijn top! Rouwers nog we ...
*morskieft: autocorrectie 😅

2 jaar geleden

Reactie op Camplies

Dondertman in Holten (kinderboerderij)! Of de kabouter route wandelen op de berg bij nijverdal (holterberg???)