7 Reacties
4 jaar geleden
Verspil je energie niet aan zo'n oelewapper en familie heb het zelf ook meegemaakt kies nu voor jezelf je red het ook wel zonder hem erkenning is niet eens zo zeer nodig het is qua gevoel moeilijk dat snap ik
4 jaar geleden
Wat een zwakkeling. Lekker laten gaan, alles documenteren dat zou ik wel doen. Wie weet heb je dat later nog eens nodig. En verder geniet vooral van de voordelen jouw kindje is alleen voor jou, je hoeft hem niet te delen met iemand die zo kortzichtig is als een dooie koe, geen struggels over feestdagen en verjaardagen, geen dagen zonder jouw geliefde kindje omdat die bij een ex is. Alleen jij en je kindje. Hang de vlag maar vast uit. En geloof mij eens ben jij de lachende derde want karma komt heus eens langs🥰🤰 geniet lekker van je zwangerschap en van alle positieve dingen.
4 jaar geleden
Reactie op Hartjesmama
Wat een zwakkeling. Lekker laten gaan, alles documenteren dat zou ik wel do ...
Ik sluit me hier aan bij het documenteren. Houdt feitelijk bij wat er gebeurt, wat er niet gebeurt, gezegd wordt en welke pogingen jij hebt gedaan. Dat zou voor later misschien nog waardevolle info zijn mocht de situatie veranderen.
4 jaar geleden
Jeetje.. wat naar. Echt jammer dat hij je zo laat zitten en zelfs blokkeert.. echt een oen zo te doen. Maar wat vind jij belangrijk? En vertrouw op jezelf, want je bent als vrouw in veel meer in staat dan je denkt.
Helaas laat de gozer die ook de vader is mij ook zitten. Ik had met hem nog niet eens een relatie.. ben gek op hem en was met hem wel heel serieus. Het kindje was ook niet gepland en totaal onverwachts..(condoom was waarschijnlijk lek geraakt of iets) Hij vindt het ineens allemaal te ingewikkeld en wil het niet 😕 Hij wilde mij zelfs afdwingen het te laten weghalen. Puur omdat hij met zichzelf in de knoop zit en de verantwoording niet wil.
Uiteindelijk heb ik voor het kindje gekozen en voor mijzelf en geniet ik juist van al het moois en mist hij alleen van alles. Hij heeft mij niet geblokkeerd maar ik voel me wel in de steek gelaten door hem. Ook geen idee wat ik van hem nog kan verwachten, maar ga niet ergens vanuit dat ik überhaupt op hem kan rekenen.
4 jaar geleden
Ja heb ik ook. Toen ik het vertelde wilde hij dat ik het liet weghalen, ik zei dat ik dat niet ga doen en toen zei hij ik ga er niet zijn en heeft me overal geblokkeerd. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd, ik vind het heel erg maar ik ga mezelf geen stress geven. Gelukkig staat mijn familie er wel achter en heb ik veel liefde te geven 😊.
Na de geboorte zal ik hem wel een kaartje sturen om toch te laten weten dat zijn kind geboren is.