27 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op shea
ja dat heb ik ook!! geen idee wat dat is.. voelt ook beetje alsof me blaas ...
Mijn gynaecoloog zei tijdens de nacontrole dat dat normaal is, ik heb dat drukkend gevoel ook, dat zijn je banden. Bekkenoefeningen zouden moeten helpen. Ben er nog niet aan begonnen 😂
3 jaar geleden
Dit vraag ik dus ook al dagen af.. bij mij is t pas 3 weken geleden dus ik verwacht ook echt niet dat t alweer ‘normaal’ zou moeten zijn.. bij mij de ‘randen’ bij de opening wat opgezet.. ook soortvan knobbeltjes iets meer naar binnen toe.. iemand die dit ook herkent, en of dit ook gewoon verdwijnt?
3 jaar geleden
Reactie op Li-vBB
Helaas.. het wordt nooit meer zoals het was werd gezegd en merkte dat na m ...
Dat is niet per se waar. Na mijn eerste bevalling is het gewoon weer even strak geworden helaas. Had juist gehoopt dat het ietsje minder strak zou worden allemaal.. nu nog geen seks gehad dus na de 2e bevalling weet ik het nog niet. Maar hoe strak je vagina is heeft te maken met je bekkenbodemspieren. Heb niet bewust getraind ervoor ofzo, maar wel bij de bekkenfysio onder behandeling geweest. Heb/had sowieso een wat hogere spierspanning daar.
3 jaar geleden
Ik voelde gisteren in de douche voor het eerst voorzichtig binnenin een merk ook dat het helemaal anders aanvoelt. Ik heb maar 1 kleine, inwendige, hechting. Ik ben 3,5w geleden bevallen. Over 4w nacontrole bij de gyne..
Ik durf eerlijk gezegd nog geen seks hebben zolang het niet 'normaal' aanvoelt. Ik heb ook geregeld nog helder rood bloedverlies.
3 jaar geleden
Ik kan wel huilen, mijn schaanlippen zijn gescheurd en er hangt nu 1 flapje.. dat komt ook naar buiten hangen als een soort tong . Heel erg lelijk en wil eigenlijk een schaamlip correctie.
Een ander stuk is ook niet hoed gehecht en gaan ontsteken, ik mag deze week naar de gyneacoloog (ben nu 4 wkn geleden bevallen)
Mijn vagina doet gelukkig geen pijn, maar als ik met een spiegel kijk ziet het er wel open uit.
3 jaar geleden
Reactie op Noordb
Ik kan wel huilen, mijn schaanlippen zijn gescheurd en er hangt nu 1 flapje ...
Als het goed is word dat flapje wel minder hoor! Had dat ook nu 10 weken later is die helemaal weg! Kan ook nog zwelling zijn
3 jaar geleden
Reactie op Noordb
Fijn om te horen! Ik hoop het echt heel erg, het is stom maar het maakt me ...
Nee ik begrijp je helemaal!!
Ik had ook gelijk de verloskundige gebeld toen en die zei als die na een paar maandjes nog niet weg is en het word evt pijnlijk konden ze er wat aan doen. Maar komt door het hechten dat waarschijnlijk de huid te dun was op die plek dat ze meer nodig hadden daardoor overtollig vel overbleef maar is nu niks meer van te zien! Ik ga duimen voor je dat het ook zo voor jou is! 😘
3 jaar geleden
Is het bij jullie ook nog rood ? Echt vuurrood bij mij, twijfel of dat na 11 weken nog normaal is