27 Reacties

3 jaar geleden

Vraag mij hetzelfde af! Zes weken geleden bevallen en is nog niet zo strak als ervoor 🙈. Heb ook soms zo een druk bovenaan de vagina, heb zo een drukkend gevoel aan de clitoris.

3 jaar geleden

Reactie op Biebie_

Vraag mij hetzelfde af! Zes weken geleden bevallen en is nog niet zo strak ...
ja dat heb ik ook!! geen idee wat dat is.. voelt ook beetje alsof me blaas eruit valt ofzo haha. dat gevoel komt namelijk vaak als ik naar het toilet ga of al tijdje moet plassen

3 jaar geleden

Reactie op shea

ja dat heb ik ook!! geen idee wat dat is.. voelt ook beetje alsof me blaas ...
Mijn gynaecoloog zei tijdens de nacontrole dat dat normaal is, ik heb dat drukkend gevoel ook, dat zijn je banden. Bekkenoefeningen zouden moeten helpen. Ben er nog niet aan begonnen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Biebie_

Helaas.. het wordt nooit meer zoals het was werd gezegd en merkte dat na m'n vorige bevalling al. Het blijft slapper

3 jaar geleden

Reactie op Biebie_

Het kan weer gewoon worden zoals het was hoor. Ik merk geen verschil en mij man zegt (maar misschien wilt hij de lieve vrede bewaren😜) van ook niet

3 jaar geleden

Precies dit gevoel! Ik heb dit ook vooral aan het einde van de dag... Alsof al je organen je lichaam via je vagina willen verlaten 😬 Verder heb ik het nog niet echt geïnspecteerd...

3 jaar geleden

Reactie op shea

ja dat heb ik ook!! geen idee wat dat is.. voelt ook beetje alsof me blaas ...
^ dit dus

3 jaar geleden

Dit vraag ik dus ook al dagen af.. bij mij is t pas 3 weken geleden dus ik verwacht ook echt niet dat t alweer ‘normaal’ zou moeten zijn.. bij mij de ‘randen’ bij de opening wat opgezet.. ook soortvan knobbeltjes iets meer naar binnen toe.. iemand die dit ook herkent, en of dit ook gewoon verdwijnt?

3 jaar geleden

Dat openstaande gevoel had ik een week geleden ook nog een beetje. Maar nu (maand na de geboorte) voelt t bijna als vanouds. De seks was zelfs bijna hetzelfde, behalve dat t iets gevoelig was in t begin

3 jaar geleden

Ik zag dit dus vorige week bij mezelf en schrok, gelukkig bleek het normaal te zijn en nu kijk ik om de dag even en zie ik dat het langzaam dichter word. Ben nu 5 weken geleden bevallen maar het is nog niet dicht

3 jaar geleden

Reactie op Li-vBB

Helaas.. het wordt nooit meer zoals het was werd gezegd en merkte dat na m ...
Dat is niet per se waar. Na mijn eerste bevalling is het gewoon weer even strak geworden helaas. Had juist gehoopt dat het ietsje minder strak zou worden allemaal.. nu nog geen seks gehad dus na de 2e bevalling weet ik het nog niet. Maar hoe strak je vagina is heeft te maken met je bekkenbodemspieren. Heb niet bewust getraind ervoor ofzo, maar wel bij de bekkenfysio onder behandeling geweest. Heb/had sowieso een wat hogere spierspanning daar.

3 jaar geleden

Ik voelde gisteren in de douche voor het eerst voorzichtig binnenin een merk ook dat het helemaal anders aanvoelt. Ik heb maar 1 kleine, inwendige, hechting. Ik ben 3,5w geleden bevallen. Over 4w nacontrole bij de gyne.. Ik durf eerlijk gezegd nog geen seks hebben zolang het niet 'normaal' aanvoelt. Ik heb ook geregeld nog helder rood bloedverlies.

3 jaar geleden

Bij mij is het na de eerste helaas blijvend wat meer verzakt geraakt.

3 jaar geleden

Ik kan wel huilen, mijn schaanlippen zijn gescheurd en er hangt nu 1 flapje.. dat komt ook naar buiten hangen als een soort tong . Heel erg lelijk en wil eigenlijk een schaamlip correctie. Een ander stuk is ook niet hoed gehecht en gaan ontsteken, ik mag deze week naar de gyneacoloog (ben nu 4 wkn geleden bevallen) Mijn vagina doet gelukkig geen pijn, maar als ik met een spiegel kijk ziet het er wel open uit.

3 jaar geleden

Reactie op Noordb

Ik kan wel huilen, mijn schaanlippen zijn gescheurd en er hangt nu 1 flapje ...
Als het goed is word dat flapje wel minder hoor! Had dat ook nu 10 weken later is die helemaal weg! Kan ook nog zwelling zijn

3 jaar geleden

Ik word gek omdat ik nog niet in mijn broeken en topjes/truitjes kan 😥. Bijna zeven weken geleden bevallen. Beneden is alles in orde, mijn borsten en heup nog altijd niet. Kon vandaag echt beginnen wenen bij het uitzoeken van kledij 🙈

3 jaar geleden

ik heb mijn binnenste schaamlip gescheurd en is al wel geheeld maar ondanks de hechting in twee stukjes… ☹️ kan dat wel laten fixen maar durf helemaal niks meer 😂

3 jaar geleden

Als het goed is word dat flapje wel minder hoor! Had dat ook nu 10 weken la ...
Fijn om te horen! Ik hoop het echt heel erg, het is stom maar het maakt me echt onzeker, hoop dat het de zwelling is

3 jaar geleden

Reactie op Noordb

Fijn om te horen! Ik hoop het echt heel erg, het is stom maar het maakt me ...
Nee ik begrijp je helemaal!! Ik had ook gelijk de verloskundige gebeld toen en die zei als die na een paar maandjes nog niet weg is en het word evt pijnlijk konden ze er wat aan doen. Maar komt door het hechten dat waarschijnlijk de huid te dun was op die plek dat ze meer nodig hadden daardoor overtollig vel overbleef maar is nu niks meer van te zien! Ik ga duimen voor je dat het ook zo voor jou is! 😘

3 jaar geleden

Is het bij jullie ook nog rood ? Echt vuurrood bij mij, twijfel of dat na 11 weken nog normaal is