9 Reacties
3 jaar geleden
Wij zijn net terug van vakantie en hebben ervoor gekozen om een kinderwagen te huren. Wij hebben daar voor 10 dagen een kinderwagen met een wieg en maxicosi met Isofix voor €70 gehuurd. Wij waren bang dat ze door het gooien ervan alsnog onze wagen kapot zou gaan en over een halfjaar mag de kleine in een buggy dus wij vonden het niet nodig te investeren in z'n dure beschermzak. Misschien een optie voor jullie om te overwegen?
3 jaar geleden
Met welke maatschappij ga je dan?
Ik heb 2 weken geleden gewoon mijn onderstel van kinderwagen meegenomen en de maxicosi(die kan ook in ligstand) die heb ik in een zak gedaan was €30 idd. Waarom heb je er 2. Nodig als ik vragen mag? In ieder geval gaat het op een special band ivm afwijkende afmeting. Dus gaan ze er prima mee om. Ik heb 0 beschadiging. Overigens mag je hem ook meenemen tot aan het vliegtuig en dan zetten ze het in het ruimbagage.
Maar anders een vuilniszak idd en goed verpakken. Ik heb bubbeltjes papier eromheen gedaan 2 grote handdoeken (weet niet of je die ook nodig hebt) dan heb je 2 vliegen in 1 klap want dan hoef je dat niet in je koffer te doen😉
3 jaar geleden
Reactie op Zupancic
Met welke maatschappij ga je dan?
Ik heb 2 weken geleden gewoon mijn onders ...
Wij vliegen met TUI en zij zeiden dat zowel om de maxi cosi als de onderstel een zak omheen moet. Of het moet samen in 1 zak passen...Alles in 1 zak proppen gaat niet daarom 2 zakken. Maar die handdoeken is wel een hele goeie!
3 jaar geleden
Ik las laatst hier op het forum dat iemand een hele grote liter reistas had gekocht op bol en daar de wagen had ingedaan. Moet je even terugzoeken.
3 jaar geleden
Reactie op ChristineS94
Ik las laatst hier op het forum dat iemand een hele grote liter reistas had ...
Ja, ik! Op advies van iemand anders.
Zoek op bol.com naar 235L reistas en je vindt een grote zwarte voor 35 euro.
Onze Joolz Day onderstel en reiswieg pasten er met gemak in, de tas is stevig en goed dicht te krijgen, en er passen nog wat losse items bij in.
Gister terug gekomen van vakantie en niks beschadigd.
3 jaar geleden
Reactie op Chef Lissocat
Ja, ik! Op advies van iemand anders.
Zoek op bol.com naar 235L reistas en j ...
Ik heb hem besteld! Iedereen bedankt voor het mee denken 🥰
3 jaar geleden
Nog een vraagje. Als het goed is (klote schiphol) gaan we volgende week vliegen naar zakynthos. Ik heb deze zak ook en wilde bij de buggy nog luiers doen. Zouden ze daar moeilijk over doen?