8 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben daar de babykamer gekocht. Grote winkel en inderdaad goedkoper dan babypark assortiment is denk ik vergelijkbaar alleen is babypark veel ruimer. We hebben laatst de box besteld online bij van asten. Deze was helaas beschadigd geleverd en niet genoeg schroeven. Ze komen hem van de week ophalen en krijgen geld terug. Service is prima.

3 jaar geleden

Volgens mij is het assortiment bijna hetzelfde als Babypark of Babydump. Sommige dingen zijn wel iets goedkoper. Ik ben bij alledrie fysiek geweest, maar vond van Asten geen grote meerwaarde hebben. Ik heb daar uiteindelijk wel mijn kinderwagen gekocht, want ze hebben goede aanbiedingen. Was heel snel geleverd. Dus ik zou fysiek kijken bij Babypark bij jou in de buurt en dan kijken of er bij andere een leuke aanbieding is van hetgeen je wilt.

3 jaar geleden

Ik ken Van Asten niet als winkel. Wij hebben alles bij Babypark gekocht. Zij hebben een laagste prijsgarantie regeling. De kinderwagen die wij hebben uitgezocht was bijvoorbeeld bij Van Asten € 100 goedkoper dan bij Babypark, maar wij hebben hem bij Babypark dus toch voor die lagere prijs kunnen kopen; zij verwerken dit dan als een soort korting. Dus als er een Babypark dichterbij is zou ik daar zeker gaan kijken!

3 jaar geleden

Ik ben bij van asten, babypark en babydump geweest en ga het liefst naar van asten als fysieke winkel. Een stuk overzichtelijker en prettiger dan babypark

3 jaar geleden

Ik heb alles bij Van Asten gekocht. Moest er wel een stukje voor rijden omdat ik in het westen woon. Ik heb er gewoon een leuk dagje van gemaakt. Ze hebben een goede service daar en de prijzen zijn wat lager

3 jaar geleden

Babypark heeft laagste prijs garantie dus ook als iets ergens anders goedkoper/inde aanbieding is kan je het voor die prijs bij Babypark krijgen. Ik zou er dus niet voor omrijden. Vind die winkels sowieso vreselijk was volledig overprikkeld erna! Doe mij maar online shoppen 😅

3 jaar geleden

Laatst geweest samen met mijn vriend. Verschrikkelijk druk. Zo veel spullen, dat je niet weet waar je moet kijken😂 maar ik blijf het leuk vinden om naar baby winkels toe te gaan

3 jaar geleden

Vorige week geweest prima winkel. Op zaterdag wel erg druk(dat zal vast overal zijn) maar voor mij is het niet ver😉. Het was best chaotisch, Babypark veel overzichtelijker frisser groter en daar (maar volgens mij overal) gaan ze gewoon mee in de laagste prijs. Als je laat zien dat het in een andere winkel goedkoper is passen ze de prijs aan. Heb ik bij m’n kinderwagen gedaan.