1112 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik ook al een paar keer en de coca cola reclame kan me ook een brok in me keel veroorzaken

2 jaar geleden

Vandaag mijn zoontje voor de 2e keer naar school gebracht. Eerste dag ging goed. Vandaag echt huilen, schreeuwen. Pff m’n hart brak. Op terug weg ook wat traantjes laten vloeien. Die reclame van AH is ook te schattig gewoon 🥰

2 jaar geleden

Ik moest van het weekend huilen omdat er een ambulance met sirene voorbij kwam rijden 😅 heerlijk die hormonen

2 jaar geleden

Ik heb gehuild in de snackbar om de 'halve haan' op het menu, want hoe zielig is dat voor de andere helft?! 🙄🙄🙄🙄 Mijn vriend kwam niet meer bij van het lachen. Leuk joh, hormonen

2 jaar geleden

Reactie op Momatthezoo

Ik heb gehuild in de snackbar om de 'halve haan' op het menu, want hoe ziel ...
Haaahahahaha

2 jaar geleden

Me dochter keek free willy. Nouuuu daar ga je🤣

2 jaar geleden

Over reclames gesproken: de reclame van de Staatsloterij met de koekoeksklok. Slaat nergens op, maar aandoenlijk ofzo (?)

2 jaar geleden

Reactie op Shakay

Over reclames gesproken: de reclame van de Staatsloterij met de koekoeksklo ...
Ja 🥺 Ook die hahahaha

2 jaar geleden

chagrijnig gedaan tegen mijn man dat ik geen zin heb om de kerstboom op te tuigen, terwijl ik gisteren mopperde dat die kerstboom nog steeds niet klaar is. 🙈

2 jaar geleden

Ik heb het al met de Aldi reclame, zo zielig dat karretje in de kou

2 jaar geleden

Reactie op Mamanda5

Ik heb het al met de Aldi reclame, zo zielig dat karretje in de kou
Ik wou het niet zeggen, maar ook deze ja 🙈

2 jaar geleden

Ik moest huilen omdat mijn man mijn schoenen had opgeruimd, maar niet op de juiste plek... terwijl ik daar stond te janken wist ik dat dat echt nergens op sloeg... heel fijn die hormonen idd

2 jaar geleden

It me

2 jaar geleden

FLAPPIE! Op de radio poeeeh.. 🥺

2 jaar geleden

Ik zat een documentaire van bbc wildlife te kijken en ik moest zo hard huilen omdat de bevolking de baby schildpadjes naar de zee hielp, vond het zo mooi gebaar 😭

2 jaar geleden

Brok in m’n keel, elke keer als ik de slotronde van de F1 van afgelopen zondag zie.. en dan vooral het commentaar in alle talen (op Twitter).. terwijl ik nooit F1 volg, of überhaupt ooit heb gezien 😅

2 jaar geleden

gehuild omdat de linzensoep niet smaakte zoals ik het wenste😂😭

2 jaar geleden

Reactie op Daisy93v

Ik zat een documentaire van bbc wildlife te kijken en ik moest zo hard huil ...
Oh maar dit is ook zo mooi❤

2 jaar geleden

Reactie op rania23

gehuild omdat de linzensoep niet smaakte zoals ik het wenste😂😭
Drama 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Ik moest van het weekend huilen omdat er een ambulance met sirene voorbij k ...
Herkenbaar! Ik stond zondag met tranen in mijn ogen vanwege een brandweerauto die met sirene voorbij reed 🙈