8 Reacties

één jaar geleden

Het is een advies...dus je mag er vanaf wijken. Wij zijn met 9 maand hem vooruit gaan vervoeren. Hij heeft auto rijden nooit prettig gevonden, maar sinds hij vooruit kijkt gaat het prima. Was bij mijn dcohter net zo. Ook zijn beide lange kindjes dus kan me voorstellen dat dat prettiger is.

één jaar geleden

Het is een advies die wel echt een groot verschil kan maken in geval van een ongeluk. Ik zou zelf het lot niet tarten... Wanneer je een ongeluk krijgt weet je nooit! Schoenen uit scheelt al een heleboel en ze zullen het zich vast wel comfortabel maken door bijvoorbeeld in kleermakerszit te gaan zitten. Onze dochter zit ook (bijna) met haar voeten tegen de rugleuning aan, maar ze heeft er geen last van. Ze zit als een klein stampertje te trappelen tegen de rugleuning of heeft haar beentjes iets gebogen. Ze heeft geen schoenen aan, dus is daarin misschien iets bewegelijker omdat het minder zwaar en stroef is?

één jaar geleden

Reactie op RvEvdB

Het is een advies die wel echt een groot verschil kan maken in geval van ee ...
Ja precies, je weet nooit wat er gebeurt in het verkeer. Het hoeft niet altijd aan jezelf te liggen. Wij hebben toen onze kleine 7 dagen oud was ook een aanrijding gehad door een stomme fout van een ander. Domme pech! Met schoentjes zit hij er ook tegen aan. Maar inderdaad waarschijnlijk gaat hij straks wel iets in kleermakerszit zitten ofzo.

één jaar geleden

Reactie op r22x

Ja precies, je weet nooit wat er gebeurt in het verkeer. Het hoeft niet alt ...
Zo 😱! Jullie zullen wel geschrokken zijn!

één jaar geleden

Wij zijn daarom bij babypark verschillende vaste autostoelen gaan proberen. Er zit echt veel verschil in qua grootte. Ik zou idd de schoenen dan uitdoen. Dat scheelt nog wat.

één jaar geleden

Als het een i-size stoel is ben je het wel verplicht om tot 15 maanden achterwaarts te doen.

één jaar geleden

Reactie op RvEvdB

Zo 😱! Jullie zullen wel geschrokken zijn!
Ja niet normaal! Iemand kwam met 60 km per uur achterop terwijl wij stilstonden voor een kruispunt.

één jaar geleden

Reactie op r22x

Ja niet normaal! Iemand kwam met 60 km per uur achterop terwijl wij stilsto ...
Bizar! Reden genoeg dus om echt tot het maximale achteruit te vervoeren! Schoenen uit, los broekje aan... Dan zit je al snel comfortabel 😉