20 Reacties

4 jaar geleden

Ik zit bij St. Anna verloskundigen in Nijmegen, goeie ervaring tot nu toe :)

4 jaar geleden

Ha Ivet wat vervelend dat je het zo hebt ervaren.. Nijmegen helaas niet maar wel in de buurt! Ik zit zelf in de praktijk in Wijchen. Tot nu toe alleen nog via de telefoon gesproken. Hele fijne gesprek gehad! Op alle vragen duidelijke antwoorden gehad. Zelf word ik(ook) medisch begeleid.

4 jaar geleden

Ik was zelf heel happy met Partus, in Nijmegen Noord. (Werken voor heel Nijmegen.)

4 jaar geleden

Reactie op Marqariet

Ha Ivet wat vervelend dat je het zo hebt ervaren.. Nijmegen helaas niet maa ...
🙋‍♀️ ik ook in Wijchen

4 jaar geleden

Met zulke cruciale zaken had ik mijzelf sowieso goed laten informeren voordat ik zwanger werd. Door zowel huisarts als verloskundige én google!!! Eigenlijk zou je met je gegoogelde kennis naar de huisarts en/of verloskundige moeten. Ik ben nu 5+1 weken zwanger en heb een te kort aan vitamine D. Ik heb gekeken wat de bovengrens is van het innemen van vitamine D. En daar blijf ik onder. Dus het is méér dan 1 pilletje. Ik heb even gegoogeld wat spina bifida betekent, en dat is open rug. Foliumzuur slik je daartegen. Je had eigenlijk al zelf kunnen concluderen dat meer foliumzuur voor jou handig is (en dat dan overleggen met je huisarts of verloskundige). Wat ik probeer uit te leggen is dat die mensen helaas ook niet ALTIJD alles weten of soms best “laks” kunnen zijn. Omdat ze denken dat t wel mee zal vallen. Of simpelweg de kennis niet hebben. Ik zou echt wat proactiever bezig zijn. Voorbeeld: een nicht van mij kon jaren niet zwanger worden na veel gegoogel kwam ze erachter dat ze een “koude baarmoeder” had. Huisarts geloofde er niet helemaal in. Ze heeft toen toch die kuur besteld en is gelijk na die kuur zwanger geraakt.

4 jaar geleden

Reactie op marijedp

🙋‍♀️ ik ook in Wijchen
Ah wat leuk! Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Marqariet

Ha Ivet wat vervelend dat je het zo hebt ervaren.. Nijmegen helaas niet maa ...
Ah toevallig! Ik zit ook in Wijchen. Jij ook bij YuuX toevallig?

4 jaar geleden

Reactie op marijedp

🙋‍♀️ ik ook in Wijchen
Ik ook! Bij YuuX

4 jaar geleden

Reactie op MRJF

Ah toevallig! Ik zit ook in Wijchen. Jij ook bij YuuX toevallig?
Neee! Ik zit bij de andere. Verloskundigen praktijk wijchen :) Gefeliciteerd trouwens!

4 jaar geleden

Reactie op Marqariet

Neee! Ik zit bij de andere. Verloskundigen praktijk wijchen :) Gefeliciteer ...
Ah ok! Jij ook gefeliciteerd! 😀

4 jaar geleden

Ik woon in nijmegen, daar bij de verloskundige een minder goede ervaring gehad. Toen naar de verloskundige in Beuningen gegaan (bij mijn eerste kind). Daar ben ik erg tevreden over dus daar ben ik deze zwangerschap weer!

4 jaar geleden

Reactie op Linda333

Met zulke cruciale zaken had ik mijzelf sowieso goed laten informeren voord ...
Ik denk niet dat het aan jou is om op basis van een kort bericht van mij te concluderen dat ik me onvoldoende verdiend zou hebben of niet proactief ben. Je hebt echt geen idee!

4 jaar geleden

Reactie op Marqariet

Neee! Ik zit bij de andere. Verloskundigen praktijk wijchen :) Gefeliciteer ...
Ik ook idd

4 jaar geleden

Reactie op Ashley889

Ik woon in nijmegen, daar bij de verloskundige een minder goede ervaring ge ...
Mag ik vragen bij welke verloskundige praktijk je eerst zat?😊

4 jaar geleden

Ik zit voor de 2e keer bij Cyclus in Nijmegen. Super goede ervaring mee!

4 jaar geleden

Reactie op bloem9

Ik zit voor de 2e keer bij Cyclus in Nijmegen. Super goede ervaring mee!
Ik ken ook meerdere meiden die daar zaten tijdens de zwangerschap en die waren ook positief erover

4 jaar geleden

Ik heb goede ervaring met cyclus. Die verloskundigen zijn erg kundig!

4 jaar geleden

Cyclus in Nijmegen kan ik echt aanraden!

4 jaar geleden

Ik zit bij waalsprong verloskundigen, Nijmegen noord. Tot nu toe fijn contact met hen.

4 jaar geleden

Ik zit bij Verloskundige praktijk Nijmegen West en ben daar erg goed geholpen wegens de problemen die ik heb gehad