9 Reacties

één jaar geleden

Kindjes hebben heel snel het nieuwe ritme door, gewoon lekker gaan!

één jaar geleden

Wij zijn nu met 9 maand met trein naar Spanje gegaan, was awesome!

één jaar geleden

Wij zijn naar Florida geweest toen onze dochter 7 maanden was. Met de jetlag ging het eigenlijk wel goed wat wil je precies weten?

één jaar geleden

Reactie op Dominiquea

Wij zijn naar Florida geweest toen onze dochter 7 maanden was. Met de jetla ...
Hoe het gaat qua slapen, ik ben bang dat we dan een week lang om 3/4 uur gewekt worden door onze dochter, haha!

één jaar geleden

Reactie op mandy2777

Hoe het gaat qua slapen, ik ben bang dat we dan een week lang om 3/4 uur ge ...
Onze dochter sliep de eerste nacht wat slechter en werd vaak wakker. We hebben haar telkens in slaap gewiegd en om 5 uur was ze klaarwakker toen hebben we tot 8 uur met haar “gespeeld” toen ze na 2 uur wakker werd zij we eigenlijk de dag gestart en hebben we vanaf dat moment haar voedingsschema van thuis aangehouden. Volgende dag zat ze eigenlijk al op haar schema van thuis. Probeer het los te laten. Ik zat ook echt weken in de stress 😅 was achteraf nergens voor nodig

één jaar geleden

Reactie op Dominiquea

Onze dochter sliep de eerste nacht wat slechter en werd vaak wakker. We heb ...
Oh wat super. Dat valt dan niet tegen inderdaad! Dat zou heel mooi zijn haha. En hoe ging het toen jullie thuis kwamen?

één jaar geleden

Reactie op mandy2777

Oh wat super. Dat valt dan niet tegen inderdaad! Dat zou heel mooi zijn ha ...
De terugreis hadden we een nachtvlucht ze had ongeveer 5 uurtjes geslapen tijdens de vlucht en bij aankomst ook nog een aantal uur. Ze is vroeg naar bed gegaan en de volgende ochtend was ze pas om half 10 wakker. Ze is ongeveer 2 weken om half 10 wakker geworden terwijl wij haar om 8 uur op bed legde. Dat was wel heel fijn hahah 😂

één jaar geleden

Wij zijn met onze dochter (toen 6 maanden) naar Bali, indonesie geweest. heenreis nergens last van gehad qua jetlag. terug wel zeker een week lang elke ochtend 3 a 4 u wakker door de jetlag. vliegen was geen probleem. ze kreeg een bedje aan boord.

één jaar geleden

Reactie op kijel

Wij zijn met onze dochter (toen 6 maanden) naar Bali, indonesie geweest. he ...
Wij toevallig ook naar Bali. Ze was toen bijna 7 maanden. Ging allemaal erg goed. Alleen overstappen vond ik wat minder (ook met een rechtstreekse vlucht om te tanken) maar tijdens de vlucht ging het super goed. Dat bedje was ook top. Slaapritme draaide snel om/ en later weer terug.