15 Reacties

4 jaar geleden

Ik dacht hier ook aan! Super schattig

4 jaar geleden

Ziet er prachtig uit inderdaad! Maar wel 1x een ongelukje/fonteintje, en dan is hij niet zo fris meer. Ik vraag me af hoe goed je het schoon kunt maken.. :(

4 jaar geleden

Reactie op Ettena

Ziet er prachtig uit inderdaad! Maar wel 1x een ongelukje/fonteintje, en ...
Dat dus inderdaad haha

4 jaar geleden

Ik heb er een op de babykamer maar vind hem niet fijn om op te verschonen. De kleine draait de hele tijd om de randen vast te pakken, en volgens mij ligt dat matje erin ook niet heel lekker. Hierdoor heb ik een tijdje een handdoek onder het kleedje gelegd, maar dat ziet er niet meer leuk uit natuurlijk. Ik verschoon mijn kleintje nu voornamelijk beneden op een aankleedkussen, wat voor ons beter werkt. Het mandje ligt nog wel op de commode maar eigenlijk meer voor de sier.

4 jaar geleden

Lijkt mij zeer onhandig. Leuk voor een newborn maar kindjes worden snel groot en dan passen ze er niet meer in. Dan moet je alsnog een aankleedkussen kopen.

4 jaar geleden

Wij hebben deze bij de eerste echt maanden gebruikt, super fijn!!!! We hebben een waterdicht matje gekocht via www.petitjuul.nl (hier kan je zelfs aangeven welk mandje je hebt gekocht) en ook leuke hoezen voor eromheen. Echt geen spijt van gehad. We hadden een normaal verschoonkussen wel al aangeschaft voor als deze te klein werd en die hebben we die eerste maanden beneden gebruikt, super praktisch.

4 jaar geleden

Wij hebben trouwens die van de kwantum: 29 euro en ziet er hetzelfde als als de hele dure!! https://www.kwantum.nl/mand-mozes-wit-naturel-0522188

4 jaar geleden

Reactie op bems

Wij hebben deze bij de eerste echt maanden gebruikt, super fijn!!!! We hebb ...
Is het mandje zelf ook een beetje goed schoon te houden?

4 jaar geleden

Reactie op bems

Wij hebben trouwens die van de kwantum: 29 euro en ziet er hetzelfde als al ...
Goede tip dankje!

4 jaar geleden

Reactie op EstherWag

Is het mandje zelf ook een beetje goed schoon te houden?
Ja!! En onze meid poepte echt vaak alles onder. Geen enkel probleem met schoonmaakdoekjes. We hebben hem nu weer klaar liggen voor de volgende baby. P.s. Ik weet dat dit niet het allerbelangrijkste is maar we hebben zoveel schattige foto’s van haar op de commode op dit verschoonmandje ;)

4 jaar geleden

Reactie op EstherWag

Goede tip dankje!
Dit is de directe link van petitjuul als je een hoes bij de kwantum Mozes mand wilt: https://www.petitjuul.nl/a-57529421-7110972/verschoon-mandje/verschoon-matje/#description

4 jaar geleden

Reactie op bems

Ja!! En onze meid poepte echt vaak alles onder. Geen enkel probleem met sch ...
Ow gelukkig! Ja ik vind het er dus ook leuker uitzien. De babykamer wordt sowieso met natuurtinten? Dus dit past perfect!

4 jaar geleden

Reactie op bems

Dit is de directe link van petitjuul als je een hoes bij de kwantum Mozes m ...
Thanks voor je tips! Heb het ook maar besteld voor de kleine! Vind het te schattig, en een extra aankleed kussen voor beneden is ook handig! 😃

4 jaar geleden

Reactie op bems

Dankjewel! Morgen geslachtsbepalende echo, dus dan ga ik bestellen( weet ik ook wat voor hoesjes haha)

4 jaar geleden

Reactie op bems

Heb m vandaag besteld!