38 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben juist opzoek naar kleertjes voor een jongetje alleen hebben ze weinig , iemand tips. ??

4 jaar geleden

Reactie op melissavorstenbosch

Ik ben juist opzoek naar kleertjes voor een jongetje alleen hebben ze weini ...
Ik vind dat ze bij babystyling hele leuke dingen hebben en c&a H&M en primark op dit moment!

4 jaar geleden

Als ik die foto van jou zie, schaam ik me echt dood... ik heb echt nog meer dan dat 😳😳😳 maar wel verschillende maten die al oplopen tot maat 68.

4 jaar geleden

Hema, c&a en h&m koop ik veel voor mijn kleine mannetje. Bij de babydump van het eigen merk vind ik ook dat ze erg leuke spulletjes hebben

4 jaar geleden

Reactie op Daisy93v

Als ik die foto van jou zie, schaam ik me echt dood... ik heb echt nog meer ...
Hahaha wat erg he!🙈 k kan mezelf niet inhouden hoor en dit zijn alleen maar maatjes 50/56😳🙈

4 jaar geleden

Ik weet niet of je het kent en of het je smaak is maar je zou kunnen kijken bij www.draakjesenboefjes.nl

4 jaar geleden

Hahaha wat erg he!🙈 k kan mezelf niet inhouden hoor en dit zijn alleen maa ...
Ik heb gister met me moeder nog geshopt en ik moet zaterdag met me schoonmoeder nog op stap... 🥲 tijd om een stop te gooien op kleding kopen 😂😂😂

4 jaar geleden

Ik denk dat je meer kleertjes hebt dan dagen dat ze erin past🤣

4 jaar geleden

Reactie op Daisy93v

Ik heb gister met me moeder nog geshopt en ik moet zaterdag met me schoonmo ...
Oohhhhjeejjj jaaaa nu moet er ergens een stop opzitten🤣

4 jaar geleden

Reactie op Ballys

Ik denk dat je meer kleertjes hebt dan dagen dat ze erin past🤣
Hahaha echt hè🤣

4 jaar geleden

uhhh ja ik moet zeggen dat ik dat meer heb nu ik een meisje krijg dan toen ik een jonge krijg. maar ik hou me nog behoorlijk in. vind meisje toch makkelijker dan jongen

4 jaar geleden

Zara & Mango hebben hele leuke kleertjes voor jongens! (Ook voor meisjes, maar boysmom hier 🙋🏼‍♀️)

4 jaar geleden

Herkenbaar, zelf grotere maatjes 🙊🥲 heb liever TE veel kleertjes, dan dat ik mis pak 😳

4 jaar geleden

En de commode ligt ook proppie vol 😅😅

4 jaar geleden

Herkenbaar, zelf grotere maatjes 🙊🥲 heb liever TE veel kleertjes, dan dat ...
Super leuk toch! Jaa precies vind ik ook☺️

4 jaar geleden

En de commode ligt ook proppie vol 😅😅
Ohjaaa die ben ik zelfs nog vergeten🙈 liggen heel erg veel rompertjes,sokjes,mutsjes, haarbandjes😳

4 jaar geleden

Jaaa hier hetzelfde ! Het is allemaal TE leuk

4 jaar geleden

Reactie op sharonenmarvin

Jaaa hier hetzelfde ! Het is allemaal TE leuk
dat is het ook TE LEUK!

4 jaar geleden

Nee ik heb me eigenlijk bewust ingehouden omdat ze er zo uitgroeien. Bovendien zijn die eerste maanden echte kleertjes super onhandig bij baby’s, lijkt me. Ik heb enkele rompertjes en pyjama’s, toch voor de eerste maandjes. Én een hele mooie merinowollen cocon om de baby lekker warm in te duffelen. Daarna zie ik wel. Is wel leuk om veel te kopen maar ook een beetje zonde van t geld en van de grondstoffen, vind ik persoonlijk. Maar da’s ieder zijn of haar mening natuurlijk he! Ben sowieso niet zo’n shopper en eerder van ‘t consuminderen dan t consumeren 😄 maar niettemin wens ik jullie heel veel plezier met al die mooie spulletjes!

4 jaar geleden

Ik ben enorm fan van feetje!