10 Reacties

4 jaar geleden

Zou gewoon proberen te luchten en evt een mondkapje op

4 jaar geleden

Watergedragen verf kan geen kwaad. Geen terpentinegedragen verg gebruiken. Handschoene aan en luchten dan kan t prima

4 jaar geleden

Wij zijn ook druk bezig met verven. Wij gebruiken verf op waterbasis dat kan geen kwaad. Met schoonmaken (ammoniak) gebruik ik wel handschoenen en een mondkapje.

4 jaar geleden

Reactie op LizBG

Wij zijn ook druk bezig met verven. Wij gebruiken verf op waterbasis dat ka ...
Ammoniak gebruik je dat voor te ontvetten? Je kan namelijk ook gewoon sint marc gebruiken daar voor en dat is niet schadelijk 😊

4 jaar geleden

Wij ook druk aan het klussen en dus ook verven. Verf op terpentine door iemand anders laten verven en zelf een goed mondmasker gedragen terwijl ze aan het verven waren. Zelf dan maar gaan schuren e.d. en verven aan mijn ouders over gelaten. Met waterbasis kan ik straks wel zelf alles aflakken

4 jaar geleden

Wat zijn er veel zwangere vrouwen aan het klussen haha. Ik ben ook lekker bezig bij ons in huis. De muren verf ik allemaal zelf en dat zijn er nog al wat. Maar is gewoon op waterbasis en met water en zeep dus ook weer weg te poetsen als er meer verf op mij zit dan op de muur 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Ammoniak gebruik je dat voor te ontvetten? Je kan namelijk ook gewoon sint ...
Ja klopt, dat hadden we al in huis voor de verfklussen en nu maar gewoon gebruikt ivm de lockdown en de bouwmarkten enzo niet open zijn dus niet zo makkelijk een altneratief had. Deze ken ik ook niet.. we moeten nog veel meer verven en de ammoniak is nu ook op dus ga ik even naar kijken, Dankje!

4 jaar geleden

Dank je wel lieve dames voor jullie tips 🤗en succes voor de dames die aan t klussen zijn..... ❤️

4 jaar geleden

Reactie op LizBG

Ja klopt, dat hadden we al in huis voor de verfklussen en nu maar gewoon ge ...
Ahww jaa begrijpelijk. Heb zelf jare bij de praxis gewerkt en schildersopleiding gedaan haha dus weet wel t een en ander. Maar praxis werkt bijvoorbeeld met klick en haal af, vgm gamma ook. Kun je t bestellen en dan ophalen 😊